Gå til innhold

Brudeslør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hars ett på mange ulike slør på ebay, men er så usikker på stoffet. Hva er best?? Tyll er vel det vanlige? Av de jeg har sett har jeg blitt usikker på hvilket stoff jeg bør se etter. Noen som har kjøpt på ebay og kan anbefale det??? Eller som vet hvilket stoff som tar seg best ut og hva jeg bør søke etter på ebay på engelsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte sløret mitt på ebay, og fikk det denne uken!

Jeg regner med at det er tyll,(har ikke peil på sånt). Men det var utrolig flott, og lett og feste i håret. Så jeg knall fornøyd.

Hele greia inkl frakt. kom på 113 kr... Så jeg anbefaler ebay ja!

Er liksom ikke noe kjempe tap økonomisk om du ikke skulle være helt fornøyd..

Søker du på Wedding veil, får du opp masse lekkre slør!

Skrevet
Jeg kjøpte sløret mitt på ebay, og fikk det denne uken!

Jeg regner med at det er tyll,(har ikke peil på sånt). Men det var utrolig flott, og lett og feste i håret. Så jeg knall fornøyd.

Hele greia inkl frakt. kom på 113 kr... Så jeg anbefaler ebay ja!

Er liksom ikke noe kjempe tap økonomisk om du ikke skulle være helt fornøyd..

Søker du på Wedding veil, får du opp masse lekkre slør!

Hvilken selger brukte du? Link?

Skrevet

Jeg har kjøpt et fra ebay i tyll, og syns det er for stivt, skal bestille på nytt i chiffon tenker jeg :jupp:

Skrevet

Jeg har kjøpt tyll-slør (1 lag), var veldig fornøyd med mitt :)

rekker meg ca til midjen.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har kjøpt tyll-slør (1 lag), var veldig fornøyd med mitt :)

rekker meg ca til midjen.

Link?

Skrevet (endret)
Jeg har kjøpt et fra ebay i tyll, og syns det er for stivt, skal bestille på nytt i chiffon tenker jeg :jupp:

Det har jeg også (i tyll), men synes det er for stivt + er nok feil farge.. Så da er jeg nok en gang på slørjakt!

Endret av KittyBambi
Skrevet

Hvor kjøpte dere de i tyll om ble for stive? Link?

Hvilken farge lurer jeg på også da, har ivory kjole, men har hørt at noen velger hvitt slør allikevel...

Er fristet til å prøve å kjøpe ett allikevel (er jo så billig)

Vurderer dette: [post=http://cgi.ebay.com/1T-White-Ivory-Wedding-Bridal-Cathedral-Veil-Rattail-97_W0QQitemZ280321321093QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item280321321093&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1199|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50]slør

Skrevet
Link?

Link til butikken på Ebay: Valuveil

Vil bare informere om at sløret jeg kjøpte her ikke var noe stivt, det var veldig mykt og fint.

Jeg kjøpte det 1-lags sløret som rekker til albuen som ligger under "Ivory veils with a crisp cut edge and scattered rhinestones".

Dukkene på bildene er rimelig grusomme og stygge, men sløret var altså veldig fint i virkeligheten!

Ang. fargen på kjolen: jeg har også ivory farget kjole, og fargen på sløret passet veldig fint til kjolen min. Sløret er bitte bitte litt lysere i tonen enn kjolen, men det ser man bare hvis man står og stirrer fryktelig etter en forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...