Gå til innhold

spille inn videoklipp

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg og kjæresten har for tiden et avstandsforhold, og siden vi ikke får sett hverandre så ofte vi ønsker så savner vi naturligvis det seksuelle også. Kjæresten har spurt meg om jeg ikke kan lage en videosnutt av meg selv i ny og ne, sånn at hun kan "kose seg" med det når vi er fra hverandre. Forrige gang vi så hverandre fikk jeg et lite videokamera og beskjed om å lage noe rått:P

Så jeg har jo tatt utfordringa, men trenger gjerne noen tips til hvordan gjøre videosnutten bra og tennende? Er det noen andre som hadde likt å se kjæresten på et lite filmklipp, og hva hadde dere ønsket at han skulle gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde likt å se han onanere, gjerne mens han ser på bilder av meg.. Dersom du har noen leketøy så kan du jo kose deg litt med dem også ;)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg hadde likt å se han onanere, gjerne mens han ser på bilder av meg.. Dersom du har noen leketøy så kan du jo kose deg litt med dem også ;)

Hei, takk for svar.

Ja, men kanskje litt "naughty" å begynne med det, vet jo ikke helt hva hun liker ennå?

Flere tips?

Tenkte å ha noen fine klær først og bra undertøy under for å starte litt "erotisk", kanskje det fungerer?

Skrevet

Så lenge det er deg, så tror jeg alt fungerer ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge det er deg, så tror jeg alt fungerer ;)

Hehe :P

Ja, det vil nok være meg :P

Gjest Gjest_Gørill_*
Skrevet
Jeg og kjæresten har for tiden et avstandsforhold, og siden vi ikke får sett hverandre så ofte vi ønsker så savner vi naturligvis det seksuelle også. Kjæresten har spurt meg om jeg ikke kan lage en videosnutt av meg selv i ny og ne, sånn at hun kan "kose seg" med det når vi er fra hverandre. Forrige gang vi så hverandre fikk jeg et lite videokamera og beskjed om å lage noe rått:P

Så jeg har jo tatt utfordringa, men trenger gjerne noen tips til hvordan gjøre videosnutten bra og tennende? Er det noen andre som hadde likt å se kjæresten på et lite filmklipp, og hva hadde dere ønsket at han skulle gjøre?

Få dere mobilkamera med mulighet for videosamtale. Da er det bare å kjøre show for hverandre :-D
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Få dere mobilkamera med mulighet for videosamtale. Da er det bare å kjøre show for hverandre :-D

Ja, har tenkt tanken, men hun er foreløpig litt sjenert til å "eksponere" seg veldig, men hvis jeg gjør det for henne først så kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...