Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #21 Skrevet 9. mars 2009 Alle varsel lampene dine burde jo blinke nå ! Jeg hadde dumpet han tvert og kommet meg vekk - før man satt mer fastlåst med han - eks kjøpt hus eller fått barn etc . En mann som tenner på vold - høres jo både unormalt og skummelt ut .Hvem vet hvordan dette kan utvikle seg til det verre med tiden og bli riktig ille for deg . Du har selv vært i et tidligere voldelig forhold - er nok en grunn til at han nye ble " tiltrukket " av nettopp deg ! Han SÅ vell du var veik og lett å hersje med kanskje ? Slike finner som oftest det de søker etter ... .Og du selv plages jo av dette og misliker dette og er selv bekymret .Så hvorfor finne seg i det ? Kom deg vekk er rådet mit ! Unormalt aggresive menn som har sadistiske tendenser / DÅRLIG GEMYTT faktisk finnes blant mennesker - kan være arvelig faktisk ! Fra far til en evt. sønn . Kvinner har et ANSVAR selv for å ikke avle opp defekte nye menn med alvorlige adferdsproblemer som ( far ) har - med menn som er uskikket til avl i utgangspunktet mener jeg - Ja Seriøst ! Finns nok av normale snille menn her i verden som kan bli gode familie menn - hvorfor kaste deg selv vekk - på en som blir tent på å utføre vold mot deg og fornedre deg ? Kunne du tenkt deg å få barn med en slik avviker selv ? Tror du ikke han i sine fantasier har mye rart i topplokket sitt som han ikke tør å fortelle - da han vet det er unormalt og kanskje skremmende sadistisk / sexuelle perversje tanker ? . Han har jo ikke respekt for deg når han kveler og lugger deg .Er jo forferdelig at du ikke er tenkende og klok nok - til å se konsekvensene fremover av din egen situasjon nå ! Vell - alle er sin egen lykkes smed ! Hvis dette er livet du VELGER deg fremover og finner deg i det selv - så lykke til ! Men du kommer til å få et vanskelig og tøfft liv med han der . Er han verd det syns du ? Eller har du så dårlig selvtillitt at du tror du ikke kan finne deg en snill skikkelig mann ? Derfor du blir hos han til tross for hans avvikende sexuelle adferd og voldelighet mot deg ? Det kommer nok ikke til å bli bedre . Som oftes verre . Er en naturlig reaksjon at kvinner tåler mer og mer ... desverre . Og han vil utsette deg sikkert for røffere og røffere behandling .Ja det tror jeg .Syns han har gått over grensene for lenge siden ved å prøve å kvele deg ... Ro deg nå ned. De fleste som tenner på sånt er da virkelig ikke gale mennesker. Jeg tenner på at samboer gjør sånt men vi vet jo begge hvor grensen går og jeg blir kraftig provosert over det pjattet du kommer opp med her. Når det er sagt, så mener jeg at slike ting er basert på trygghet og burde være avklart mellom de som faktisk er i forholdet før det utføres.
gitzi Skrevet 9. mars 2009 #22 Skrevet 9. mars 2009 Det som er viktig er at typen din får vite hvordan du opplever det når han gjør slike ting. Han kan jo muligens ha misforstått ting han også, spesielt visst han ikke har fått noe tilbakemelding som tyder på at det ikke er godt for deg. Sett dere ned og ta en prat, begynn forsiktig, ikke start med å angripe han, noe som antagelig vil føre til at han går i forsvarsposisjon. Lykke lykke til, det ordner seg sikkert! (kanskje er det ikke så alvorlig som det blir antydet i denne tråden)
-Empress- Skrevet 9. mars 2009 #23 Skrevet 9. mars 2009 Noen prøver åpenbart å provosere, eller så får vi bære over med dem som ikke vet bedre. Å like røff sex er ikke det samme som å være voldelig, ha sadistiske tendenser etc ! Kjæresten din burde spurt deg om dette er noe du syns er ok/spennende før han gjorde det, og når han ikke gjør det så har du ansvaret for å fortelle han at du ikke liker det han gjør. Hvis du later som om du liker det, så kan jo ikke han skjønne at du ikke syns noe om det.
Siiw Skrevet 9. mars 2009 #24 Skrevet 9. mars 2009 Burde si ifra med en gang! Det er jo faktisk folk som tenner på og bli kvelt :S skjønner ikke helt det.. eller voldelig sex.. ! men det er nå bare meg.
Gjest provosert Skrevet 9. mars 2009 #25 Skrevet 9. mars 2009 Å holde litt bestemt fast , litt dominans osv er jo en uskyldig lek så lenge det utføres av en man stoler på -syns ikke det er problemet - slik du gjør det . Noe annet er det når man plutselig og uten forvarsel blir skremt forde man blir tatt kvelertak på i en sexuell situasjon hvor man skal kunne føle seg trygg .Jeg hadde blitt livredd i hvertfall - om min samboer gjorde noe slikt plutselig , aggresivt og uventet . Jeg tror TS ble faktisk virkelig skremt - og det har hun god grunn til . Ikke helt uvanlig menn har voldtektsfantasier og andre voldsfantasier mot kvinner .Jeg finner det frastøtende - da jeg vet som kvinne at jeg kunne blitt et offer for en slik syk avviker med liten impulskontroll .Hennes samboer har ikke normal impulskontroll - siden han kunne ta kvelertak uten noe forvarsel på henne - han gjord det impulsivt og uten advarsel / enighet .Det er SKREMMENDE . For TS vil dette bli psykisk skremmende , skadende opplevelser på sikt - du kan slite med i ettertid i eks også andre situasjoner , eks du går alene hjem en mørk kveld - kan minner dukke opp og skape intens frykt , det er ikke sunt for noen å oppeve slikt av en som har fysisk overmakt og overtak og som virker til å ikke ha selvkontroll .Hun skvatt - det er jeg sikker på - det kom som et lite sjokk å bli tatt kvelertak på . Blir en skremt mange nok ganger - kan selv den mest stødige person med STÅLNERVER - bli nervøs , engstelig og utvikle diffuse fryktreaksjoner , marerittaktige tanker / spekulasjoner i også andre sammenhenger - hvor hennes samboer ikke er tilstede engang eks -går hjem alene en mørk høstkveld ... osv Over lengre tid - er slike opplevelser meget skadelig for hennes nerver .Selv om hun ikke forstår dette selv akkuat nå .Derfor - hun må få han til å kutte ut helt - eller bare gå - før hun får varige men av disse sjokkerende opplevelsene med denne mannen . For han oppfører seg IMPULSIVT og skremmende . Jeg ser på dette som en utforskingsprosess jeg da men. Du tar i til de grader, overdriver, synser og vet rett og slett ikke bedre.At man gjør ting impulsivt under sex og sjekker om det slår an er da noe alle mennesker driver med. Liker en det ikke så sier en bare i fra. Dessuten, vi jenter er da virkelig ikke så sarte sjeler at vi sliter psykisk for enhver ting som ikke er helt forutsatt. Mulig du er sånn men snakk n å for deg selv!
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #26 Skrevet 9. mars 2009 Takker mye for de ordentlige svarene jeg har fått på det jeg har spurt om. Syntes tråden begynner å ta litt på vei. Kjæresten min er ikke en sadistisk jævel, ikke mishandler han meg, og ikke har jeg tenkt til å gå fra han heller. Jeg har fått svar på det jeg trenger jeg nå.
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #27 Skrevet 9. mars 2009 Har vært sammen med kjæresten min i halvannet år. Vi har alltid hatt et normalt sex liv, og aldri "kjedelig" sex. Nå den siste mnd har han pluttselig begynt med disse tingene. Kan pluttselig ta tak i hestehalen min, og dra huet mitt hardt bakover, eller holde hardt rundt halsen min og "kvele" meg så jeg nesten ikke får puste. Virker som om han blir fryktelig opphissa av det.. Men jeg liker det ikke helt. Har vært i et voldelig forhold tidligere, og liker ikke vold på noen måter, selv om det ikke er ment vondt men bare seksuellt. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til han, at jeg ikke helt liker det. Vil jo at han skal nyte sexen, og det må vel finnes en mellomting fra å "kvele" og lugge meg, og ingenting så jeg å kan nyte det? Tips mottas med takk Jeg synes du skal ta det opp med ham over middag, helt dagligdags, og nærmest nevne det i en bisetning, uten å hause det opp og lage et drama utav det, der det må ende opp i en vinner og en taper. Snakk helt vanlig, og nevn at du ikke er en som tenner på asfyxi, og "kan du være litt mer som du pleier å være neste gang?". Ingen vits å lage ustemning med en du skal bo sammen med. Men dette kan være en fin anledning til å få lagt litt drømmer og fortrengte fantasier opp på bordet. Det er hverdagsoppførselen, og hvordan han er når dere krangler, som gir en pekepinn på om han er en rabbagast eller ei. Ikke det som skjer i sengehalmen. Kanskje han liker litt røffere greier? Vel, da utforsker dere hverandres grenser sammen. Men en ting må være hundre prosent klart. Ikke la ting du ikke kan godta bare få seile. Konfliktnivået blir minst om du tar det med roten; "Nei, ikke rundt halsen! Her i stedet!" Flytt hendene hans. Og ferdig der og da. Eller bedre sagt: Tar du det kort og greit, der og da, blir det hverken konflikt, konfrontasjon eller behov for etterpåavklaringer. Det enkleste er ofte det beste. Og bry deg ihvertfall ikke om de uregistrerte mannehaterne på KG. I deres logikk så er kanskje deres eneste håp om å få seg noe, er om de kan skape et overskudd av nydumpede desillusjonerte fyrer, hvis noen følger det eneste rådet disse evner å gi, uansett tråd: Dump, dump, dump!
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #28 Skrevet 9. mars 2009 Jeg synes du skal ta det opp med ham over middag, helt dagligdags, og nærmest nevne det i en bisetning, uten å hause det opp og lage et drama utav det, der det må ende opp i en vinner og en taper. Snakk helt vanlig, og nevn at du ikke er en som tenner på asfyxi, og "kan du være litt mer som du pleier å være neste gang?". Ingen vits å lage ustemning med en du skal bo sammen med. Men dette kan være en fin anledning til å få lagt litt drømmer og fortrengte fantasier opp på bordet. Det er hverdagsoppførselen, og hvordan han er når dere krangler, som gir en pekepinn på om han er en rabbagast eller ei. Ikke det som skjer i sengehalmen. Kanskje han liker litt røffere greier? Vel, da utforsker dere hverandres grenser sammen. Men en ting må være hundre prosent klart. Ikke la ting du ikke kan godta bare få seile. Konfliktnivået blir minst om du tar det med roten; "Nei, ikke rundt halsen! Her i stedet!" Flytt hendene hans. Og ferdig der og da. Eller bedre sagt: Tar du det kort og greit, der og da, blir det hverken konflikt, konfrontasjon eller behov for etterpåavklaringer. Det enkleste er ofte det beste. Og bry deg ihvertfall ikke om de uregistrerte mannehaterne på KG. I deres logikk så er kanskje deres eneste håp om å få seg noe, er om de kan skape et overskudd av nydumpede desillusjonerte fyrer, hvis noen følger det eneste rådet disse evner å gi, uansett tråd: Dump, dump, dump! Tusen takk
Gjest Don Giovanni Skrevet 9. mars 2009 #29 Skrevet 9. mars 2009 Har lest mye rart her inne, men noen av disse gjeste-innleggene (deriblant womanwoman) og endel andre tror jeg tar kaka. Og jeg tror noen av de verste er rene trolleinnlegg. Men det er nå min mening. TS har selvfølgelig en legitim problemstilling. For henne er det åpenbart vanskelig å snakke med partneren om dette og derfor lurer hun på hvordan hun kan gjøre det uten å såre ham, eller ødelegge sexlivet deres. Jeg vil som mange andre her oppfordre henne til å prøve litt ut, men ha klare regler. Den enkleste regelen er jo et stoppord. Og da er det full stopp. Bli enige om slike enkle grunnregler så er det jo bare å sette igang. Som du sier blir han lei seg om han finner ut at han har såret deg og det forteller jo at han helt sikkert vil være med på en prat rundt dette. Til dere andre her inne, fra hun gjestedama som antagelig har drevet med hundeavl og forveksler dette med oppdragelse av menn (ord som gemytt, avl etc har ikke så mye å gjøre i et kjærlighetsforhold etter min mening) til dere som prater så fint om å skrike "klart i fra" og at han ikke burde gjort noe "uten å prate med henne på forhånd"......Hva i allverden er det slags planet dere kommer fra?? mye av sexen handler om impulsivitet, oppfinnsomhet og ikke minst bør det ha en viss grad av overaskelsesmoment i seg. I alle sammenhenger når det gjelder et forhold så skjer det at noen gjør noe galt. Man buser ikke ut med "gå fra han", "ikke uten avtale" for alt man foretar seg. Vel, skal være enig i at det å ta kvelertak er å gå over streken men det spørs jo hvordan dette ble gjort i forhold til hvordan det ble opplevd. Hun kan jo, på bakgrunn av sitt tidligere forhold, ha reaksjonsmønstre han ikke kan tenke seg frem til selv, og som er totalt fremmed for han. Å legge hånda rundt halsen på noen som har blir forsøkt kvelt oppleves grusomt samme hvor forsiktig man gjør det, og følelsen av å miste pusten er høyst reell for den som opplever det selv om det kanskje ikke ville tatt livet av en mus en gang. De eneste som vet hva som har skjedd, og skjer er TS og typen. Det hun spør om er hvordan hun skal snakke med ham, ikke hva dere ottarjenter mener om menn.
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #30 Skrevet 9. mars 2009 Har lest mye rart her inne, men noen av disse gjeste-innleggene (deriblant womanwoman) og endel andre tror jeg tar kaka. Og jeg tror noen av de verste er rene trolleinnlegg. Men det er nå min mening. TS har selvfølgelig en legitim problemstilling. For henne er det åpenbart vanskelig å snakke med partneren om dette og derfor lurer hun på hvordan hun kan gjøre det uten å såre ham, eller ødelegge sexlivet deres. Jeg vil som mange andre her oppfordre henne til å prøve litt ut, men ha klare regler. Den enkleste regelen er jo et stoppord. Og da er det full stopp. Bli enige om slike enkle grunnregler så er det jo bare å sette igang. Som du sier blir han lei seg om han finner ut at han har såret deg og det forteller jo at han helt sikkert vil være med på en prat rundt dette. Til dere andre her inne, fra hun gjestedama som antagelig har drevet med hundeavl og forveksler dette med oppdragelse av menn (ord som gemytt, avl etc har ikke så mye å gjøre i et kjærlighetsforhold etter min mening) til dere som prater så fint om å skrike "klart i fra" og at han ikke burde gjort noe "uten å prate med henne på forhånd"......Hva i allverden er det slags planet dere kommer fra?? mye av sexen handler om impulsivitet, oppfinnsomhet og ikke minst bør det ha en viss grad av overaskelsesmoment i seg. I alle sammenhenger når det gjelder et forhold så skjer det at noen gjør noe galt. Man buser ikke ut med "gå fra han", "ikke uten avtale" for alt man foretar seg. Vel, skal være enig i at det å ta kvelertak er å gå over streken men det spørs jo hvordan dette ble gjort i forhold til hvordan det ble opplevd. Hun kan jo, på bakgrunn av sitt tidligere forhold, ha reaksjonsmønstre han ikke kan tenke seg frem til selv, og som er totalt fremmed for han. Å legge hånda rundt halsen på noen som har blir forsøkt kvelt oppleves grusomt samme hvor forsiktig man gjør det, og følelsen av å miste pusten er høyst reell for den som opplever det selv om det kanskje ikke ville tatt livet av en mus en gang. De eneste som vet hva som har skjedd, og skjer er TS og typen. Det hun spør om er hvordan hun skal snakke med ham, ikke hva dere ottarjenter mener om menn. Hele inleggett er akuratt hva jeg mener. Takk for at du fikk det fram bedre enn jeg klarte selv Er ikke så fryktelig flink på å sette ord på ting, og blir så oppgitt over reaksjoner om at jeg skal gå fra meg og at han "tydligvis er voldelig"
billcat Skrevet 9. mars 2009 #31 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har lest mye rart her inne, men noen av disse gjeste-innleggene (deriblant womanwoman) og endel andre tror jeg tar kaka. Og jeg tror noen av de verste er rene trolleinnlegg. Men det er nå min mening. TS har selvfølgelig en legitim problemstilling. For henne er det åpenbart vanskelig å snakke med partneren om dette og derfor lurer hun på hvordan hun kan gjøre det uten å såre ham, eller ødelegge sexlivet deres. Jeg vil som mange andre her oppfordre henne til å prøve litt ut, men ha klare regler. Den enkleste regelen er jo et stoppord. Og da er det full stopp. Bli enige om slike enkle grunnregler så er det jo bare å sette igang. Som du sier blir han lei seg om han finner ut at han har såret deg og det forteller jo at han helt sikkert vil være med på en prat rundt dette. Veldig bra skrevet ellers, og overflødiggjør egentlig flere kommentarer. Kjæresten til TS har jo vist henne stor tillit ved å vise denne siden av seg selv, så som TS selv har funnet ut, det bør håndteres på en god måte. Å bli fortalt av den man er glad i at det er sider ved deg som ikke er akseptable er ikke så bra. Stoppord vil kunne være et veldig bra kompromiss, gitt tilbøyelighetene kjæresten til TS ser ut til å ha. 'Gul' for 'det holder nå, ikke lenger'. 'Rød' for 'stopp nå', f.eks. Tenker litt på hvordan det kanskje kan hjelpe TS å ufarliggjøre hendelsen. Når man involverer slikt som stoppord er det innforstått at det (ikke nødvendigvis hver gang) kan være en lek rundt grensene. Det er en del av gamet. Endret 9. mars 2009 av Helen
Helen Skrevet 9. mars 2009 #32 Skrevet 9. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest virvelvind Skrevet 9. mars 2009 #33 Skrevet 9. mars 2009 Mange gode svar her (og en del dårlige), så jeg vil bare si at jeg håper dere finner en løsning på dette
Gjest 14:23 Skrevet 10. mars 2009 #34 Skrevet 10. mars 2009 Jeg strever med noe liknende selv, men her er det dama som tenner på slike syke fantasier. Det er nesten flaut å fortelle at jeg ikke setter pris på dette, da det framstår som om det er jeg som er prippen, for "alle" driver jo med bdsm, ikke sant? Sist gang vi hadde oss, så gikk hun ned og sugde meg, og så sa hun at det var min tur. Hun ville at jeg skulle slå henne. Jeg klarte ikke å gjøre det, og da begynte hun å skrike til meg, hva faen er det med deg, din forpulte egoistiske evenukk, hvorfor kan ikke du være god mot meg når jeg gjør alt jeg kan for å tilfredsstille deg, eller noe sånt, jeg husker det ikke helt ordrett, men det var mye forpult inni der. Så da ga jeg henne et klask og hun begynte å klynke. Jeg sa unnskyld, og villle stoppe, men hun sa jeg skulle gjøre det igjen. Hun begynte å skrike hardere og hardere, og til slutt så var det hvite sengetøyet fullt av neseblod. Da hun sa jeg skulle bruke knyttneven, så hoppet jeg inn i dusjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er helt sykt. Jeg føler så stort ubehag ved dette at jeg ikke får sove. Men samtidig så har hun rett, når hun kan gi meg tilfredsstillelse for wetsex-fantasiene mine, så er det såpass spesielt at jeg må gi tilbake - eller? Hva gjør jeg om noen på jobben hennes anmelder? Hvis jeg begynner å gi henne knyttnever, så vil noen merke det.
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #35 Skrevet 10. mars 2009 Jeg strever med noe liknende selv, men her er det dama som tenner på slike syke fantasier. Det er nesten flaut å fortelle at jeg ikke setter pris på dette, da det framstår som om det er jeg som er prippen, for "alle" driver jo med bdsm, ikke sant? Sist gang vi hadde oss, så gikk hun ned og sugde meg, og så sa hun at det var min tur. Hun ville at jeg skulle slå henne. Jeg klarte ikke å gjøre det, og da begynte hun å skrike til meg, hva faen er det med deg, din forpulte egoistiske evenukk, hvorfor kan ikke du være god mot meg når jeg gjør alt jeg kan for å tilfredsstille deg, eller noe sånt, jeg husker det ikke helt ordrett, men det var mye forpult inni der. Så da ga jeg henne et klask og hun begynte å klynke. Jeg sa unnskyld, og villle stoppe, men hun sa jeg skulle gjøre det igjen. Hun begynte å skrike hardere og hardere, og til slutt så var det hvite sengetøyet fullt av neseblod. Da hun sa jeg skulle bruke knyttneven, så hoppet jeg inn i dusjen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er helt sykt. Jeg føler så stort ubehag ved dette at jeg ikke får sove. Men samtidig så har hun rett, når hun kan gi meg tilfredsstillelse for wetsex-fantasiene mine, så er det såpass spesielt at jeg må gi tilbake - eller? Hva gjør jeg om noen på jobben hennes anmelder? Hvis jeg begynner å gi henne knyttnever, så vil noen merke det. Grøsser nå jeg leser hva du har opplevd med henne , får helt vondt av deg - ordbruken hennes og allt det der .Hun høres ut som hun rett og slett er mentalt syk , stakkars deg - spør du meg oppfatter jeg henne slik .Ikke la deg lure til å gå med på allt hun ønsker .Du liker ikke å slå og da skal du ikke slå etc .Kanskje du kunne foreslå til henne at hun oppsøker en sexolog o.l - eller du selv kunne tatt kontakt for din egen del- så du får gode råd om hvordan du skal håndtere situasjonen .Du virker ikke sterk nok til å stå imot henne og ser ut som hun er i stand til å presse deg til å gjøre ting som føles svært ubehagelig for deg . Vær sterk og ikke la deg presse . Du kan forlate situasjonen - når du føler deg presset av henne .Du har ingen plikt til å utføre dette og du skylder henne ingenting - hun har ikke rett til å kreve at du skal slå henne . Dere har ikke samme legning tydeligvis - kan du virkelig leve med disse sidene hennes - uten å ta skade av det selv i lengden ? Det tror ikke jeg . Jeg ville kuttet ut - og funnet meg noe annet , eller søkt profesjonell hjelp - hadde ikke greid å leve med en slik person uansett . NB ! Du må ikke gi henne noen blåmerker o.l Klart hun kan anmelde deg - om dere blir uvenner osv . Risikoen er der .Ikke la deg lure ! Hun høres såpass ustabil ut - er du sikker på hun skjønner selv hva hun ber om ?.Må jo være et mareritt å hoppe til køys med henne - når det utvikler seg slik . Fatter ikke at du orker .
Gjest womenwomen Skrevet 10. mars 2009 #36 Skrevet 10. mars 2009 Har lest mye rart her inne, men noen av disse gjeste-innleggene (deriblant womanwoman) og endel andre tror jeg tar kaka. Og jeg tror noen av de verste er rene trolleinnlegg. Men det er nå min mening. TS har selvfølgelig en legitim problemstilling. For henne er det åpenbart vanskelig å snakke med partneren om dette og derfor lurer hun på hvordan hun kan gjøre det uten å såre ham, eller ødelegge sexlivet deres. Jeg vil som mange andre her oppfordre henne til å prøve litt ut, men ha klare regler. Den enkleste regelen er jo et stoppord. Og da er det full stopp. Bli enige om slike enkle grunnregler så er det jo bare å sette igang. Som du sier blir han lei seg om han finner ut at han har såret deg og det forteller jo at han helt sikkert vil være med på en prat rundt dette. Til dere andre her inne, fra hun gjestedama som antagelig har drevet med hundeavl og forveksler dette med oppdragelse av menn (ord som gemytt, avl etc har ikke så mye å gjøre i et kjærlighetsforhold etter min mening) til dere som prater så fint om å skrike "klart i fra" og at han ikke burde gjort noe "uten å prate med henne på forhånd"......Hva i allverden er det slags planet dere kommer fra?? mye av sexen handler om impulsivitet, oppfinnsomhet og ikke minst bør det ha en viss grad av overaskelsesmoment i seg. I alle sammenhenger når det gjelder et forhold så skjer det at noen gjør noe galt. Man buser ikke ut med "gå fra han", "ikke uten avtale" for alt man foretar seg. Vel, skal være enig i at det å ta kvelertak er å gå over streken men det spørs jo hvordan dette ble gjort i forhold til hvordan det ble opplevd. Hun kan jo, på bakgrunn av sitt tidligere forhold, ha reaksjonsmønstre han ikke kan tenke seg frem til selv, og som er totalt fremmed for han. Å legge hånda rundt halsen på noen som har blir forsøkt kvelt oppleves grusomt samme hvor forsiktig man gjør det, og følelsen av å miste pusten er høyst reell for den som opplever det selv om det kanskje ikke ville tatt livet av en mus en gang. De eneste som vet hva som har skjedd, og skjer er TS og typen. Det hun spør om er hvordan hun skal snakke med ham, ikke hva dere ottarjenter mener om menn. Sex er sex og vold er vold .Skjønner ikke hvordan dere så lett blander disse to ting sammen som en og samme ting .Vold i seg selv er IKKE sex .Her er det hårfine grenser . Og kvelning mener jeg ikke har noe med sex å gjøre . Folk som blir sexuelt tente av å prøve å kvele andre - hadde jeg klokelig holdt meg unna i hvertfall . Det er ikke normalt . Hadde det vært det - så hadde vell alle gått rundt å prøvd å kvele sine partnere ?
Kamikatze Skrevet 10. mars 2009 #37 Skrevet 10. mars 2009 Sex er sex og vold er vold .Skjønner ikke hvordan dere så lett blander disse to ting sammen som en og samme ting .Vold i seg selv er IKKE sex .Her er det hårfine grenser . Og kvelning mener jeg ikke har noe med sex å gjøre . Folk som blir sexuelt tente av å prøve å kvele andre - hadde jeg klokelig holdt meg unna i hvertfall . Det er ikke normalt . Hadde det vært det - så hadde vell alle gått rundt å prøvd å kvele sine partnere ? Nå er ikke verden slik at folk kun tenner på det samme som deg. Asphyxia er ikke så uvanlig. Det er mest menn som tenner på det, og det har visse fysiologiske forklaringer for de som driver med det. Det er ikke få britiske mannlige politikere som har blitt funnet kvalt i bare nettoen. Siste jeg leste om var en som gjorde det aleine i et skap med ei nylonstrømpe rundt halsen. At en god del jenter har en asfyxisk legning, forbauset meg. Men her var det kun en, som hadde tilsvarende fysiologisk respons som er årsaken til at noen menn driver med dette. De øvrige har det mer som en fetish, eller bruk-og-kast-masochistisk tankesett. Det skjer mye rar kobling mellom hode, slimhinner og nervetråder hos folk. Og sannheten er en diamant med mange, mange fasetter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå