Gå til innhold

Skal oliven utryddes?  

1. 1. Skal oliven utryddes?

• Ja
      24
    • Nei
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja hva med helt øverst i Finnmark? :ler:

Helt greit for meg... :lol:

Skrevet

ok da sier vi det. øverst i Finnmark. :ler:

Skrevet

.. og sender alle de små ekle grønne og sorte tingene oppover sammen med dem :kul:

Skrevet

I Finnmark - der er det flott! Mygg og oliven - kan vi ikke helst ta det helt ut ved kysten - da er vi i alle fall kvitt myggen? Myggstift og oliven passer ikke sammen - lukta av myggstift vil drepe olivenen...

Skrevet

Et tips til de som ikke liker oliven - har hørt at man skal spise det to, tre ganger, gjerne med rødvin til - og masse oliven, i alle fall ti stykker - den andre eller tredje eller fjerde gangen vil man være olivenelsker...

Prøv i alle fall - man skal ikke bare si at man ikke liker ting...

:briller:

Skrevet
Et tips til de som ikke liker oliven - har hørt at man skal spise det to, tre ganger, gjerne med rødvin til - og masse oliven, i alle fall ti stykker - den andre eller tredje eller fjerde gangen vil man være olivenelsker...

Prøv i alle fall - man skal ikke bare si at man ikke liker ting...

:briller:

Ikke liker jeg rødvin og ikke oliven så denne kuren står jeg over ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet
For å ikke gå glipp av en utrolig nytelse... skulle alle tenkt sånn, ble det ikke mye sex i verden heller. Tenk om de som ikke hdde det noe godt første gang, sa at nei, dette var ikke noe godt, da vil jeg ikke mer...  :sjarmor:

.. og er det noen som har lært å like oliven på denne måten i løpet av sommeren og høsten da??? :roll:

Skrevet

Kommer til å kjempe mot utryddelsen m nebb og løveklør......Grrrr!!! Råvaren til den eminente olivenoljen må bevares...... BEVARES!!!

Gjest Indianlady
Skrevet

La Oliven Leve som Altaelva fikk leve,jeg må bare ha det.Hva er gresk salat uten Oliven ?

Skrevet
NEI  TIL OLIVER!!!

Se selv Chimp er enige med oss :)

Skrevet

Se selv Chimp er enige med oss :)

Din fæææææle sabotør!!!

hveser løveklørne....

Skrevet

Hvis du tenker etter er oliven noe grusomme små klumper! Jeg grøsser bare jeg tenker på det! :kvalm:

Skrevet

Dere som "elsker" oliven.. .. nevn en matrett som blir bedre med oliven?

(Personlig kan jeg ikke tenke meg en eneste en...)

.. og den som ikke kan drikke martini uten oliven burde ikke få martini.. :perebrus::ler:

Skrevet

.. og den som ikke kan drikke martini uten oliven burde ikke få martini.. :perebrus:   :ler:

Amen. :briller:

Skrevet

Det burde vel nesten være det siste ordet...!

Skrevet

Men vi ligger ganske dårlig ann ang. avstemninge....

Skrevet

Klabbers at oliven ikke skal utryddes! Gud bedre, foreslå slikt a gitt :roll::roll::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...