Cita Skrevet 8. juli 2003 #81 Skrevet 8. juli 2003 _____________________________________________________________ *Ser for meg horder av vakkre spenstige italienere, grekere osv. som inntar lille Norge og tvinger olivenmotstanderne til å spise oliven til alle måltid.... Hm.. for en fascinerende tanke..* _____________________________________________________________ Tja, man kan kanskje lære å like det ?? Men den grekeren skal være flott
Irka Skrevet 8. juli 2003 #82 Skrevet 8. juli 2003 Hva med italienere da? *Sender Cita en flokk hvite italienere* ______________________________________________________________
Cita Skrevet 8. juli 2003 #83 Skrevet 8. juli 2003 Hva med italienere da? *Sender Cita en flokk hvite italienere* ______________________________________________________________ Ops..jeg glemte dem....ikke meningen. Cita gleder seg til å bli tvangsfôret med Oliven
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2003 #84 Skrevet 8. juli 2003 Et rungende ja til oliven, og et rungende nei til pølser med brød, løvbiff og fornorskede "spagetti" og "taco"-retter som smaker fy og pføy! Kan ikke leve uten kaldpresset extra virgin olivenolje, jeg. :o Adina M. Det er dama si det! men du glemte lasanja og kinakål og rosa dressing... Forøvrig vil jeg også bli foret med oliven av en greker... (å nei, det har jeg jo blitt, men det var ungdomsårene det) ÆÆÆ... kanskje det er derfor jeg vet hva det er og vil det igjen?
LilleBille Skrevet 9. juli 2003 #85 Skrevet 9. juli 2003 Hva med italienere da? *Sender Cita en flokk hvite italienere* Er ikke hvite italitenere høner da??
Irka Skrevet 9. juli 2003 #86 Skrevet 9. juli 2003 Er ikke hvite italitenere høner da?? Selvfølgelig er det høner! Du tror vel ikke at jeg ville spandere bilett til Norge på en flokk menneskeitalienere!
LilleBille Skrevet 9. juli 2003 #87 Skrevet 9. juli 2003 Selvfølgelig er det høner! Du tror vel ikke at jeg ville spandere bilett til Norge på en flokk menneskeitalienere! .. KUNNE JO HÅPE.... . kanskje hun ville delt med flere ....
LilleBille Skrevet 10. juli 2003 #89 Skrevet 10. juli 2003 ... vel... det var jo ikke hønene vi ville dele på da....
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #90 Skrevet 10. juli 2003 Jeg stemmer i høyt og lenge for at folk ikke skal spise mer oliven. Dere som ikke liker det, ikke prøv det heller. Det er så fært så. Har jeg endret mening om olivenens fortreffelighet? Nei, men bare oppdaget at jo flere som spiser jo fler må jeg dele med. Så hush vekk med dere. La meg få ligge under et oliventre og nyyyyyyte oliven og han som mater meg med dem *sukk* Livet er herlig dere!
Kreps Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #91 Skrevet 11. juli 2003 Hva med og samle alle Oliven elskere, øverst i Finnmark, kan lage et høyt gjerde rundt.
Irka Skrevet 11. juli 2003 #92 Skrevet 11. juli 2003 DET MENER DU IKKE? :o Tenk som du ville savne oss.
Kreps Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #93 Skrevet 11. juli 2003 DET MENER DU IKKE? :o Tenk som du ville savne oss. Dere kan jo få tilgang til internett da, jeg er da ikke urimelig.
Irka Skrevet 11. juli 2003 #94 Skrevet 11. juli 2003 Men det er jo så kaldt der oppe. Tenk om vi fryser så på fingrene at vi ikke klarer å taste... *GRUSOMTANKE* :cry: __________________________________________________________________________
Tusenfryd Skrevet 11. juli 2003 #95 Skrevet 11. juli 2003 Men det er jo så kaldt der oppe. Tenk om vi fryser så på fingrene at vi ikke klarer å taste... *GRUSOMTANKE* :cry: Det er de som vil ha det kaldt og ekkelt, Irka. Husk vi vil ha hverandre *varner i sjelen*, all den flotte og deilige olivenen *godt i maven* og alle italienerne og grekerne 8adoniser, intet mindre) som mater oss med oliven *godt i kroppen* Her nede vil de ha et fattig og kaldt liv i hån og forvisning, kun i selskap med måker.
Irka Skrevet 11. juli 2003 #96 Skrevet 11. juli 2003 Oops.. Glemte jo italienerne og andonisene våre. Tja.. Da kan de jo bare sitte lengre ned på kartet og ha det så bra! Sikker på at sjalusien begynner å ulme i de allerede ___________________________________________________________________
Gjest Vega Skrevet 2. august 2003 #97 Skrevet 2. august 2003 Oliven som er så snadder... Av og til får jeg kick og må fylle opp et lite fat - som jeg koser meg med. Liker de grønne best som snadder, og de svarte best på ostesmørbrød eller pizza - har også oliven i salaten. Til og med hunden jeg passer, liker oliven... :o
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #98 Skrevet 2. august 2003 Oliven som er så snadder... Av og til får jeg kick og må fylle opp et lite fat - som jeg koser meg med. Liker de grønne best som snadder, og de svarte best på ostesmørbrød eller pizza - har også oliven i salaten. Til og med hunden jeg passer, liker oliven... :o Stakkars hund
Kreps Skrevet 2. august 2003 Forfatter #99 Skrevet 2. august 2003 Oliven som er så snadder... Av og til får jeg kick og må fylle opp et lite fat - som jeg koser meg med. Liker de grønne best som snadder, og de svarte best på ostesmørbrød eller pizza - har også oliven i salaten. Til og med hunden jeg passer, liker oliven... :o nei nei nei de ekle små grønne dingsene er da ikke snadder...
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #100 Skrevet 2. august 2003 nei nei nei de ekle små grønne dingsene er da ikke snadder... HELT ENIG... og dessuten likte jeg ideen om å samle alle Oliven-elskere på ett sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå