Irka Skrevet 7. juli 2003 #41 Skrevet 7. juli 2003 HERREGUD DA... Det er vel ingen som tvinger noen til å spise oliven om de ikke vil det selv. HVOR ER DEMOKRATIET? Skal de som ikke liker oliven nekte oss andre å nyte oliven? __________________________________________________________
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2003 #42 Skrevet 7. juli 2003 Det gjør jeg vel hvis de ikke blir utryddet,men bare skvizte! Så kan du spise de skvizte ekle olivene etterpå, Tusenfryd! Skal jeg spise det du slenger fra deg? Neidu - jeg vil ha dem hele og runde og fulle av smak.
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #43 Skrevet 7. juli 2003 Ja - bare gi oss olivenelskere være i fred med de små kulene våre. Gå vekk og spis alt mulig annet da vel *furt* Suz :-?
Tilde Skrevet 7. juli 2003 #44 Skrevet 7. juli 2003 Hi hi! Neida,dere skal få ha olivene deres i fred for meg Jeg får bare fortsette å pirke dem ut og legge dem tilsides på tallerken.. Men i en ideell verden så hadde alle blitt skvizte altså!
Irka Skrevet 7. juli 2003 #46 Skrevet 7. juli 2003 Fint det Tilde. *gir all fetaosten i salaten min til Tilde* :blunke: ___________________________________
Tilde Skrevet 7. juli 2003 #47 Skrevet 7. juli 2003 Fint det Tilde. *gir all fetaosten i salaten min til Tilde* :blunke: ___________________________________ Juhuuu! Den er jo best av alt! :D
Irka Skrevet 7. juli 2003 #48 Skrevet 7. juli 2003 Er ikke så snill som du tror. Trodde du ville bli lei deg siden du ikke fikk salaten. Kaniner elsker jo salat. ______________________________________
Tilde Skrevet 7. juli 2003 #49 Skrevet 7. juli 2003 Ikke denne kaninen! Dessuten er det ikke salat i skikkelig gresk salat...
Irka Skrevet 7. juli 2003 #50 Skrevet 7. juli 2003 I min hæærlige kvasigreske salat er det alltid salat. Hm.. Hvorfor heter det salat om det ikke er salat i den? ________________________________________________________
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2003 #51 Skrevet 7. juli 2003 Hvorfor har pelsdotter de noe som helst de skal ha sagt i utgangspunktet? "I en ideell verden... " du liksom - der ble kaniner servert med soppsaus - og OLIVEN.
Brownie Skrevet 7. juli 2003 #52 Skrevet 7. juli 2003 Hvorfor har pelsdotter de noe som helst de skal ha sagt i utgangspunktet? "I en ideell verden... " du liksom - der ble kaniner servert med soppsaus - og OLIVEN. MMMM nam ...
Tilde Skrevet 7. juli 2003 #53 Skrevet 7. juli 2003 Hvorfor har pelsdotter de noe som helst de skal ha sagt i utgangspunktet? "I en ideell verden... " du liksom - der ble kaniner servert med soppsaus - og OLIVEN. Barbarisk!! *skjelver på dotten*
Irka Skrevet 7. juli 2003 #54 Skrevet 7. juli 2003 Har du en god oppskrift Tusenfryd? _____________________________________
Sisilie Skrevet 7. juli 2003 #55 Skrevet 7. juli 2003 -He-he- 16-9 i øyeblikket!!! *heier som bare fy på oliven - hele*
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2003 #56 Skrevet 7. juli 2003 Barbarisk!! *skjelver på dotten* Skjelv i vei - det mørner kjøttet. *Finner frem en gresk oppskrift med kanin og oliven*
Brownie Skrevet 7. juli 2003 #57 Skrevet 7. juli 2003 Tusenfryd - deler du oppskriften med deg eller? Or better yet - kanskje det kommer en middagsinvitasjon til alle oliven (og kanin-) elskere Brownie
Gjest Cruella Skrevet 7. juli 2003 #58 Skrevet 7. juli 2003 Tror dere må være spik spenna gærne jeg, jenter, som vil utrydde oliven!!!! Oliven er noe av det beste som finnes på denne planeten, dere må lære dere å like det, skjønner dere..
Tilde Skrevet 7. juli 2003 #60 Skrevet 7. juli 2003 Fytti grisen!! Trodde alle (og spesielt Tusenfryd) var snille mot søte små kaniner.. Jeg er god og myk, jeg skal innrømme det,men jeg er helt sikket utrolig seig sammme hvor mye jeg skjelver... Synes dere heller skal gumle i dere så mye oliven dere vil. Se her,værsego' ,et helt stort fat,bare å gumle i vei.... *hopper raskt ut av syne*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå