Gjest depp Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hei vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. er så sliten av alt, føler at ingenting går min vei.. eller at alt bare har innhentet meg... jeg sliter med far til barnet mitt som ikke er helt frisk i hodet - og som har prøvd(og klart) å lage livet mitt til et helvete siden jeg forlot han for noen år siden. går i konstant redsel... i tillegg er jeg i en læresituasjon der jeg føler at jeg ikke klarer henge helt med - at kreftene rett og slett ikke vil være med lenger.... attpåtil klarer jeg liksom ikke å uttrykke futrasjonen min nok føler jeg (til de jeg faktisk kan snakke med... ) I tillegg til alle disse tingene i mitt "normalliv" har jeg da truffet ett menneske som jeg trodde kunne bli den jeg trengte som partner - men han har plutselig begynt å trekke seg vekk (ikke ta så mye kontakt) men når vi først er sammen, er alt som før.... han kysser meg, holder rundt meg..tja, gir meg rett og slett mye av det jeg trenger Føler bare at alt ramler sammen nå - og at jeg ikke orker være med lenger
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Det høres ut som du lever i en veldig stressende situasjon som ville gjort hvem som helst frustrert og utslitt. Det er bra du har noen å snakke med, men hvis du ikke føler du får til å utrykke frustrasjonen din godt nok til dem, kanskje du kan ta kontakt med en psykolog for å få hjelp til å sortere tankene litt. Finne ut hva du kan gjøre noe med, og hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå