Gjest Miley Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er litt lei av å strikke vanlige ullsokker til baby, noen som har ideer til andre typer sokker?
Murf Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Feks disse som sitter godt på foten eller disse søte skoene (engelsk oppskrift)
Gjest Sativa Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Her er noen forskjellige: Babyboots Babyboots
Gjest Pysepus Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Det er jo mange fine på garnstudio sine sider Ellers pleier jeg bruke mange forskjellige mønster og lager mine egne mønster (bruker da en grunnoppskrift som jeg har laget og redigerer deretter!)
HD_berta Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Disse er veldig søte, og gode på en babyfot Opalsokker Se litt ned på siden
Arielle Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 På garnstudio.no har de noen søte sokker, som har form mer som en sko. Sitter fint på foten, og så kan man ha på et fint knytebånd eller sløyfe. Søk på sokker på garnstudio, så får du det som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå