Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Nå i høst og vinter har jeg brukt dermalogica skin smoothing cream og er superfornøyd med den. Men nå har jeg begynt å tenke litt på hva jeg skal bruke i vår og sommer. Tenker da på en krem med solfaktor. Noen som har forslag til meg? Har dermalogica noe bra der?
Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Er det virkelig ingen her som bruker Dermalogica om sommeren?
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Active moist! lett oljefri krem, super til vår/sommer.. bruker¨å blande i litt solfaktor 30 fra dermalogica
Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil anbefale Dermalogica's Age Smart Dynamic Skin Recovery SPF 30. Jeg har denne i reisestørrelse, og liker den godt. Vurderer å la dette bli årets sommerkrem Du kjøper den selvsagt ikke på den nettsiden Sviiindyrt!
Celisa Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg vil anbefale Dermalogica's Age Smart Dynamic Skin Recovery SPF 30. Jeg har denne i reisestørrelse, og liker den godt. Vurderer å la dette bli årets sommerkrem Du kjøper den selvsagt ikke på den nettsiden Sviiindyrt! Hva slags hud har du? Funker denne på hud som trenger mye fuktighet?
Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hva slags hud har du? Funker denne på hud som trenger mye fuktighet? Jeg har kombinert/sensitiv. Blir lett rød, men kan få en kvise her og der. Jeg vet ikke, men iom at der er aging-serien, så går jeg utifra at den gir mye fuktighet, da man får tørrere hud med alderen. Edit: Hvis du leser linken jeg la ut, så står følgende: Øker fast heten, elastiteten og fuktigheten i huden, beskytter mot hovedårsakene i hudaldring. Lett daglig fuktighetsgiver med SPF 30. Endret 10. mars 2009 av Christabelle
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Inneholder ikke den kremen fra age smart serien fruktsyrer? Fruktsyrer og sol er jo ikke noen god kombinasjon..
Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Inneholder ikke den kremen fra age smart serien fruktsyrer? Fruktsyrer og sol er jo ikke noen god kombinasjon.. Det vet jeg ikke. I så fall er det ikke så lurt å bruke den under aktiv soling i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå