Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Når jeg sender en venneforespørsel, får jeg beskjed om de ikke vil være venner med meg? En ting til, går det an å sende forespørsel om vennskap to ganger, eller vil en få opp at en allerede har prøvd å bli venner med denne personen?
Gjest Miley Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Du får ikke beskjed nei, og du kan sende så mange du vil.
Gjest Jente38 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 En ting til, går det an å sende forespørsel om vennskap to ganger, eller vil en få opp at en allerede har prøvd å bli venner med denne personen? På første forsøk får du beskjed a' la "waiting for acceptance". Dvs venter på at personen skal taste aksept. Men har personen tastet ignore, så får du ikke den beskjeden (først nevnte) når du søker dem oppå nytt. Da kan du sende ny forespørsel. Kan jo være at det gikk litt fort i svingene og personen tastet feil. Det har jeg gjort et par ganger Ble litt rotete forklaring, men du skjønner tegningen?!
Gjest Gjest_huldra_* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 hei jeg er ikke på facebook.men har litt lyst( men har mange betnkeligheter) FØler man seg ikke avvist da hivs noen ignorerer deg som venn? og hva er en venn på facebook? virker nesten som det er nok å være fra samme sted.....
Sheenaca Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 hei jeg er ikke på facebook.men har litt lyst( men har mange betnkeligheter) FØler man seg ikke avvist da hivs noen ignorerer deg som venn? og hva er en venn på facebook? virker nesten som det er nok å være fra samme sted..... Du velger selv hvem du vil ha som venn på facebook. Noen legger til alle de husker navnet på, og ender opp med tusen venner, andre er mer sobre og legger bare til folk de virkelig gidder å prate med. Jeg la kun til mine nærmeste venner og kjæresten i starten - det vil si fire-fem stykker. Siden har jeg ikke giddet å sende en eneste venneforespørsel, men godtar de fleste (men absolutt ikke alle) forespørsler jeg får. Jeg har etter halvannet år på facebook litt over hundre "venner". Mye av dette er familie som jeg ikke snakker så mye med, men som er greit ha litt kontakt med over facebook. Ellers er det jo litt koselig å se hva gamle klassekamerater driver med. Dessuten synes jeg ikke man skal ta det så tungt hvis man blir avvist eller ignorert når man sender venneforespørsler. Noen har svært mange venner og applications, og gidder ikke se over venneforespørslene til stadighet. Noen trykker kanskje feil, og avviser folk de egentlig ikke vil avvise, og noen vil kanskje kun ha sine aller nærmeste venner på facebook. Du vet jo sikkert om dine aller nærmeste ønsker å ha deg som venn, så da legger du til dem og driter i resten av verden hvis de ikke ønsker å ha deg på vennelista.
Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Der hvor det står "legg til som venn" kommer det til å stå "venter på aksept". Hvis personen ignorer deg så går det bare tilbake til "legg til som venn". Du får kun tilsendt en melding om personen aksepterer deg som venn "xxx har akseptert din venneforespørsel". Det blir liksom ikke offentliggjort at personen har ignorert deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå