Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gebsi
Skrevet

hva er best? bånne vagina? eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk!

Jo mer kåt jeg er, jo bedre er det...

Skrevet

Jeg liker det ikke.. Ouch..

Skrevet

Føler meg litt dum nå, men hva er å bånnne? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Føler meg litt dum nå, men hva er å bånnne? :sjenert:

Jeg slenger meg på denne, hva er å bånne?

Skrevet
Jeg slenger meg på denne, hva er å bånne?

Å bunne er å føre penis så langt inn at den treffer veggen, for min del er det vondt, men for andre er det nytelse.

Vet ikke om den forklaringen var noe bra jeg altså... :sjenert:

Skrevet

Noen ganger er det sinnsykt godt,mens andre ganger kan det vær sinnsykt vondt :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Å bunne er å føre penis så langt inn at den treffer veggen, for min del er det vondt, men for andre er det nytelse.

Vet ikke om den forklaringen var noe bra jeg altså... :sjenert:

Hmm.. blir ikke det en naturlig konsekvens av "normal" hard sex da?

Visste faktisk ikke at dette var et eget begrep. :sjenert:

Skrevet
Hmm.. blir ikke det en naturlig konsekvens av "normal" hard sex da?

Visste faktisk ikke at dette var et eget begrep. :sjenert:

Fordi skjedeveggen er elastisk og penis har varierende størrelse så er det mulig å unngå dette, og hvis jenta ikke liker det så er vel gutten litt mer påpasselig med hvor dypt han støter...

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi skjedeveggen er elastisk og penis har varierende størrelse så er det mulig å unngå dette, og hvis jenta ikke liker det så er vel gutten litt mer påpasselig med hvor dypt han støter...

I så fall liker jeg bånning uten at jeg var klar over det ;)

Skrevet

Det varierer. Så lenge det ikke blir alt for hardt, så liker jeg det, men det kan også være litt ubehagelig noen ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom både vagina og penis varierer stort i størrelse er det ikke betinget at alle får til bånning ved hard sex.

Gjest gesty
Skrevet

I de aller fleste tilfeller er det ikke mulig for en normalt utstyry mann (+/-) å bånne ei jente.

Nesten alltid kan "litt til" klemmes inn og det er vanskelig å vite - både for mannen og jenta - om man faktisk "bånner".

Skrevet
I de aller fleste tilfeller er det ikke mulig for en normalt utstyry mann (+/-) å bånne ei jente.

Nesten alltid kan "litt til" klemmes inn og det er vanskelig å vite - både for mannen og jenta - om man faktisk "bånner".

Hva er det som gir bunningsfølelsen, da?

Skrevet
Noen ganger er det sinnsykt godt,mens andre ganger kan det vær sinnsykt vondt :forvirret:

sier meg enig i denne...

Gjest Boner
Skrevet

Vel... jeg bånner dama mi, og jeg er 16cm. Hun liker det ikke, for å si det sånn.
Gjest gjestkvinne
Skrevet
sier meg enig i denne...

Jeg elsker det ,dype støt helst ! Mannen min passer meg perfekt i størrelse .Gjør aldri vondt - bare godt ! Og orgasmer får jeg så og si alltid - helt rått å ha orgasme mens han er så dypt inni som mulig .. wow - helt sykt godt -beste rusen i verden for meg ! Knulling er livet mitt - ingen tvil om det SMILE ! Kunne tjent en formue om jeg kunne levd av dette og det ike var forbudt eller usømmelig osv - fristende .Fantaserer litt om det ..for da kan jeg ha enda flere menn ...

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Vel... jeg bånner dama mi, og jeg er 16cm. Hun liker det ikke, for å si det sånn.

hmm - hun må være litt kort ...he he

Jeg sitter spiddet bokstavelig talt oppå noe mye lengre - og de er bare godt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...