Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Nå har vi bestemt oss for å få barn sammen, så vi går en spennende tid i møte Jeg har noen spørsmål jeg lurer på, og er glad om dere kan hjelpe meg Er det noen vitaminer jeg bør ta som gjør det lettere å bli gravid? Har hørt at folat er bra å ta når en har bestemt seg for å få barn, selv om en ikke er gravid enda. Stemmer det? Noe annet som er bra? Og er det noen ting jeg bør unngå? Gjør alkohol det vanskeligere å bli gravid, eller holder det å slutte å drikke når testen er positiv? Andre tips?
Gjest MåneSkygge Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Om du legger denne inne på prøverforumet tror jeg du vil få mye mer svar
Malum Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Har hørt at det kan hjelpe å pule litt innimellom.
Gjest ts Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Har hørt at det kan hjelpe å pule litt innimellom. Virkelig?! :gjeiper: Kan en av moddene flytte emnet? Det får jeg vel ikke til å gjøre selv..
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Folat kan hindre barnet i å få ryggmarksbrokk, derfor anbefales det å begynne med før du blir gravid. Slutte å røyke og drikke minst mulig er også anbefalinger. I tillegg er det å ha sex også greit. Sex ca annenhver dag litt før,under og litt etter EL så er du sikret for at dere traff EL (men ikke sikker på at man blir gravid, bare så det er sagt)
tulletrollet Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 hei hei så koselig at dere har bestemt dere for og prøve. Vi også har startet nå dette blir kjempe spennende!!!! Håper ventetiden blir kort. jeg har begynt og ta folat. Har ikke flere tips men følger med her, så kan jeg lære noe også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå