Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Hei. Har tenkt å kjøpe morgengave til min tilkommende mann, men har ikke anelse hva jeg skal kjøpe. Klokke og smykke har han fått av meg tidligere. "Hotte" tips mottas med kjempestor takk ! trøderbrura :o
September Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Tja, vet ikke om det er så hot, men jeg har kjøpt nydelige gull mansjettknapper. På disse er initialene til min kjære gravert, og på den andre lille baksiden er bryllupsdatoen vår gravert. Hvis du ikke skal gi smykke, så er jo sykkel eller dykkerlappen litt hottere kanskje...!
silja Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 digitalt kamera, sykkel, sportsutstyr/turutstyr (telt, fjellbukse, fjellsko, sekk...), kokkekurs, instrument, reise -ev fotballtur til england.....
Augustbrud02 Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Mim man fikk et portrettmaleri av meg i morgengave. Maleriet var i størrelse 50*60cm og var av oss begge to sammen.
Christinamor Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Mannen min er en sånn en som bruker slåbråk (?) hver morgen, og den han hadde var en fæl frottèsak fra 80-tallet... Så jeg kjøpte en deilig, tykk (og dyr) og maskulin en som han bruker hver eneste dag - og det er jo hyggelig å bli minnet på bryllupsdagen vår på den måten....
Tyren Skrevet 7. juli 2003 #7 Skrevet 7. juli 2003 Jeg ga mannen min kokekurs hos Lars Barmen... Det satt han kjempestor pris på. Vi har vært sammen i så mange år at klokke, slipsnål og mansjettknapper har han fått før, så jeg fikk tips her inne om kokekurs og synes det var en super idé og ikke noe han hadde trodd han kom til å få...
Gjest Tabby Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 Smile, hvor mye skal du sponse med da? Er ikke det dyrt da? Jeg vet at min kjøre hadde blitt helt i hundre hadde han fått noe sånt, men hvor mye må man beregne ca da?
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 hei igjen. tusen takk for mange gode tips. Sykkel og dig.cam. var gode ideer. kom med flere trønderbrura :o
Felicia Skrevet 7. juli 2003 #11 Skrevet 7. juli 2003 En venninne av meg gjorde noe som jeg syntes var utrolig stilig: Hun hadde kjøpt veldig lekkert undertøy for å ha under kjolen på den store dagen. Veldig klassisk med strømpebånd og korsett. En stund før bryllupet gikk av stabelen tok hun med seg slør og undertøy og tok noen fantastiske bilder iført kan du si - hele brudeantrekket minus kjolen. :o dvs slør og sko og blomster og i undertøyet... Det var veldig stilfulle sort-hvitt bilder og ikke minst veldig fine bilder som ble satt sammen i et lite album. Hennes ektemann satte stor pris på gaven :D
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #12 Skrevet 7. juli 2003 Ser at de fleste her kjøper dyre gaver. Har virkelig alle råd til det etter bryllupet?? Lommeboken min er helt skrapt. Trenger idder til noe billig... men personlig...?
Gjest tittu Skrevet 7. juli 2003 #13 Skrevet 7. juli 2003 Ser at de fleste her kjøper dyre gaver. Har virkelig alle råd til det etter bryllupet?? Lommeboken min er helt skrapt. Trenger idder til noe billig... men personlig...?
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #14 Skrevet 8. juli 2003 Enig med tittu, synes liksom vi bruker nok penger på bryllupet fra før av, om vi ikke skal bruke tusenvis av kroner på gaver til oss selv også. Dette er jo selvsagt en prioriteringssak, men de aller fleste blir jo overøst med gaver på brylupsdagen, føler dyre morgengaver blir litt "smør på flesk" og unødvendig.
Augustbrud02 Skrevet 8. juli 2003 #15 Skrevet 8. juli 2003 Hvorfor ikke da rett og slett unne seg en bedre middag sammen eller noe sånt i ettertid? Ellers så kan man jo sette bilder av dere sammen inn i et album å gi bort. Man kan skrive noen dikt eller brev til sin nybakte mann, eller rett og slett bare nyte å være sammen og bearbeide følelsene etter bryllup! Morgengave er ikke noe man må ha og jeg tror det er flere som dropper dette. Allikevel må jeg si at jeg er glad jeg fikk gave av mannen min og det er alltid så koselig å bruke smykket jeg fikk...
Tvilling76 Skrevet 8. juli 2003 #16 Skrevet 8. juli 2003 Morgengaven er beregnet i budsjettet. Sambo får et gammelt lommeur jeg har arvet (som pusses opp og hvor jeg har gravert inn en liten hilsen) samt dykkelappen (til oss begge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå