Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte om forskjellen på I.D mineralsminke og andre merker, og hudpleieren sa at I.D var den reneste av alle merkene. Stemmer dette? Hun sa de hadde forsket på det ... :vetikke:

Er det noen som vet hvor ren Body Shop sin mineralsminke er?

Jeg leste at L'oreal og div. andre butikkmerker er ikke så rene ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ID er ikke så veldig ren, men hudpleiere liker å hevde det. Den reneste mineralsminken får du fra de små merkene som kun distribueres over internett; noen av disse har så få som bare 4-5 ingredienser, mens merkene man får i butikk og hos hudpleiere inneholder mye mer.

Skrevet

Stemmer som personen over, ID er veldig oppskrytt og ikke det reneste på markedet nei.

Skrevet

Typisk! Hudpleieren sa at forskerne hadde kommet frem til det ... Godt jeg ikke kjøpt da ;)

Hva med Body Shop, hvor rent er det?

Skrevet

Har ikke prøvd Body Shop sin mineralsminke, men er veldig fornøyd med Earth Glo Minerals jeg da... Fåes kun på nett, og til en uslåelig pris!! For ingrediensliste, se her

Nå er ikke jeg noen ekspert på ingredienser, men det er iallefall ikke så mange på listen... eller, hmm, kan jo inneholde spor av mange ting ser jeg nå... Har du noen erfaring eller tanker om dette merket, Hilde Christina?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...