Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Seperasjon
Skrevet

Heisann

Eg e ny bruker her ;-) Og trenger noen råd.

Jeg flyttet fra mannen min for ca 1/2 år siden. Vi har solgt huset og begge har kjøpt nytt. Begge har barn fra tidligere forhold. Jeg har store barn og han har små. Litt konflikter der. Og det var vel igrunnen av mine barn vi gikk fra hverandre. Vil ikkje gå så veldig inn i dybden, men det var det rette å flytte når vi gjorde det.

Livet mitt har vel egentlig vært kaos siden den gang. Mange følelser som skal håndteres. Må vel også nevne at vi var bare sammen i ca 5 år. Jeg har aldri hatt det så godt eller så vondt med noen. Jeg er utrolig glad i han. Enda. Han kjemper for å få meg tilbake. Men jeg har vært usikker. I henhold til barna mine. Men no er barna mine begynt å mase på at vi må bli sammen igjen. Og jeg blir enda mer forvirret. Hans barn og mine barn går ikke helt sammen. Og han er ikke vant med store barn og dens regler. Så ka gjør eg?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Heisann

Eg e ny bruker her ;-) Og trenger noen råd.

Jeg flyttet fra mannen min for ca 1/2 år siden. Vi har solgt huset og begge har kjøpt nytt. Begge har barn fra tidligere forhold. Jeg har store barn og han har små. Litt konflikter der. Og det var vel igrunnen av mine barn vi gikk fra hverandre. Vil ikkje gå så veldig inn i dybden, men det var det rette å flytte når vi gjorde det.

Livet mitt har vel egentlig vært kaos siden den gang. Mange følelser som skal håndteres. Må vel også nevne at vi var bare sammen i ca 5 år. Jeg har aldri hatt det så godt eller så vondt med noen. Jeg er utrolig glad i han. Enda. Han kjemper for å få meg tilbake. Men jeg har vært usikker. I henhold til barna mine. Men no er barna mine begynt å mase på at vi må bli sammen igjen. Og jeg blir enda mer forvirret. Hans barn og mine barn går ikke helt sammen. Og han er ikke vant med store barn og dens regler. Så ka gjør eg?????

dere flyttet frahverandre pga dine brn? Nå vil han hadeg, barna maser?

Ringer det en bjelle hos deg? Dine barn og hans barn går ikke sammen...

ringer det en bjell nå?

Var det dere.....men det var enkelt og bruke barna som en knagg til å henge problemene på?

uansett hva dere gjør...søk proff hjelp til å hanskes med dine,mine barn. Om du vil ha et fredelig familieliv, og atungene skal fungere sammen når de blir eldre også.'

MAN FLYTTER IKKE FREM OG TILBAKE OG HÅPER DET GÅR BEDRE DENNE GANGEN

Gjest Gjest_Megi_*
Skrevet
dere flyttet frahverandre pga dine brn? Nå vil han hadeg, barna maser?

Ringer det en bjelle hos deg? Dine barn og hans barn går ikke sammen...

ringer det en bjell nå?

Var det dere.....men det var enkelt og bruke barna som en knagg til å henge problemene på?

uansett hva dere gjør...søk proff hjelp til å hanskes med dine,mine barn. Om du vil ha et fredelig familieliv, og atungene skal fungere sammen når de blir eldre også.'

MAN FLYTTER IKKE FREM OG TILBAKE OG HÅPER DET GÅR BEDRE DENNE GANGEN

Du har så rett så rett. Eg sa til han at vi måtte søke hjelp hvis vi i det hele tatt skulle klare å få en framtid videre. På første møte, så lesset han fra seg med utrolig mye DRITT om ungene mine. Har aldri hørt et menneske si så mye dritt om andres barn. Eg klarte ikke å få fram et eneste ord. Bare satt og gren. Og lurte på ka eg gjorde med denne mannen hvis han hadde så mye i mot mine barn.

HAn sier han angrer på alt. Han sier han savner meg og mine barn. Og når attpåtil ungene mine vil vi skal komme sammen igjen.

Korfor blir eg forvirret? Korfor? og korfor?

Gjest _utlogga_
Skrevet

:klemmer: Huff for en situasjon du er i!

Støtter at dere bør få snakket skikkelig om mine-/dine barn, samt forholdet dere i mellom på en skikkelig måte. Familievernkontoret kan sikkert hjelpe dere med dette.

Du skriver at han savner deg og barna dine, men likevel prater han så mye dritt om dem?? Tenk deg godt om før dere vurderer å flytte sammen... Kanskje dere trenger litt mer tid fra hverandre for å finne ut av om dere ønsker å bo sammen? Ønsker deg lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Barn er de mest lojale skapninger som finnes. De vil nesten uansett at deres foreldre skal ha det bra og være glade. Kan det tenkes at det er derfor dine barn nå ønsker at dere flytter sammen igjen. Ikke fordi de ønsker det på egne vegne men for at du skal bli glad igjen?

Jeg mener ikke at du bør flytte tilbake hvis det er grunnen, tvert imot. Da trenger dine barn å vite at du blir glad igjen uten at de trenger å ofre seg selv for det. At de ser at du er sterk nok til å lage et godt liv for deg selv uten denne mannen.

Og det er du antageligvis, som flyttet fra han i første omgang, hvis det var fordi han ikke hadde respekt for barna dine.

Lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...