Gjest Kathy 77 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg trenger litt hjelp og råd..... Vi skal gifte oss i Juni og har ikke funnet noen bil til å frakte oss til kirke, foto og fest. Noen som har gode tips på hvem, eller hvor man kan ringe for å få leie veteranbil til bryllup? Jeg han nemlig ingen anelse om hvor jeg skal begynne Takk for all hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Du har ikke en venn av en bekjent el.l. som eier en veteranbil? Det er vår plan.
Gjest kathy 77 Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Du har ikke en venn av en bekjent el.l. som eier en veteranbil? Det er vår plan. Nei, dessverre - hadde vi vært så heldige! Må nok leie et eller annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Kanskje du kan oppsøke veteranbilklubber/forum eller hva det nå heter på internett? De har nok sine tilhørssteder på internett de slik som alle andre. Kanskje du finner noen der som er interesserte?
lilleGrethe Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg har brukt litt tid på nettet, og fant denne: www.veteranutleie.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå