allover Skrevet 7. mars 2009 #1 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg håper noen av dere har erfaring på dette.. Har dere opplevd å prate med folk som står dere nære.. som plutselig får noen "ticks" og prater med en noe anstrengt tone.. Sier setninger som bare "kommer ned i dem"...? Jeg opplevde det i dag. Det var ingen råd. Det var bare bekreftelser... Hun sier selv hun ikke kan styre "hva som kommer".. Hun er ikke typen som finner på dette. Hvordan skal vi tyde dette..? Hvorfor skjer det? Jeg ønsker å høre fra andre som enten har opplevet dette, eller som selv får slike "meldinger". Venter spent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allover Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg må spørre igjen; er det virkelig ingen som har erfaring med "beskjeder fra hjelpere"...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 25. mars 2009 #3 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg må spørre igjen; er det virkelig ingen som har erfaring med "beskjeder fra hjelpere"...? Jeg tror du bør ta den en reality check. Har du problemer med å skille fantasi fra virkelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2009 #4 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg tror du bør ta den en reality check. Har du problemer med å skille fantasi fra virkelighet? Og du burde finne deg noe annet å gjøre enn og tråle religion og livssyn etter mennesker du kan rakke ned på. Har ikke foreldrene dine lært deg det minste snev av folkeskikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allover Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror du bør ta den en reality check. Har du problemer med å skille fantasi fra virkelighet? Hadde egentlig tenkt til å ikke kommentere, men det er helg.. det snør.. Det er snart påske.. og derfor gir jeg et bitte l i t e tips; "noen ganger er det bedre å holde munn..." God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 27. mars 2009 #6 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Men jeg mener seriøst at noen av dere virkelig bør stikke fingeren i jorda en gang i blandt. Endret 27. mars 2009 av VinglePetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursus Maritimus Skrevet 27. mars 2009 #7 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg håper noen av dere har erfaring på dette.. Har dere opplevd å prate med folk som står dere nære.. som plutselig får noen "ticks" og prater med en noe anstrengt tone.. Sier setninger som bare "kommer ned i dem"...? Jeg opplevde det i dag. Det var ingen råd. Det var bare bekreftelser... Hun sier selv hun ikke kan styre "hva som kommer".. Hun er ikke typen som finner på dette. Hvordan skal vi tyde dette..? Hvorfor skjer det? Jeg ønsker å høre fra andre som enten har opplevet dette, eller som selv får slike "meldinger". Venter spent.. Kanskje vedkommende har Tourettes Syndrom? De har jo verbale tics som det kan være ganske plagsomt å holde igjen. Folk med Tourette har opp gjennom de mindre opplyste tidene vært ansett for å være besatte av ånder eller demoner, og har fått lide mye for det. Så din opplevelse er kanskje noe av den samme sorten som de som trodde på dette før, hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå