Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 OG NEI, da mener jeg ikke narkotika. hehe Jeg tenker på dans?trening?klubber?organisasjoner el.l I såfall hva? Jeg har lyst til å begynne med et eller annet. Men hva kan ma begynne med i en alder av 35?? Jeg liker dans, men regner ikke med at det finnes en gruppe for de rundt 35 og uerfarne?? ( tenker på gruppedans, som hip hop, ol.l) Eller hva annet finnes, av gruppeaktiviteter?? Jeg ønsker noe sosialt, hvor man er en gjeng som er i en gruppe. Jeg er alene med 2 barn, og har ikke så mange venner rundt meg, i nærheten, og ønsker både å utvkle nettverket mitt samt gjøre noe aktivt. Tips?
Pinnsvin Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Badminton! Kjempegøy :-D Eller dersom du er hunde/katte-interessert; kanskje en hundeklubb eller raseklubb for katter?
Gjest farge Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg er 37 år og trener på treningsstudio. Jeg går på faste timer - og etter hvert kommer man på hils med hverandre, men mer sosialt er det egentlig ikke ... Foruten at det alltid er gamle kjente å treffe.
Pjukset Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Joda, gruppedans finnes for folk i alle aldre, TS! Før jeg ble syk svømte jeg regelmessig og var ute på rideturer. Svømming er ikke så sosialt, men å være i stallen var veldig sosialt. Men jeg har vel ikke "gått på noe" i form av at det har vært gruppeaktivitet. Jeg gikk på italiensk-kurs for 3-4 år siden, og når jeg blir frisk nok skal jeg begynne med yoga Gruppeaktiviteter er jo helt topp, da får man dyrket hobbyen sin samtidig som man møter likesinnede (som man forhåpentligvis har kjemi med)
Gjest Raptuza Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Jeg går i en frimenighet og en bibelgruppe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå