Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

OG NEI, da mener jeg ikke narkotika. hehe

Jeg tenker på dans?trening?klubber?organisasjoner el.l

I såfall hva?

Jeg har lyst til å begynne med et eller annet. Men hva kan ma begynne med i en alder av 35??

Jeg liker dans, men regner ikke med at det finnes en gruppe for de rundt 35 og uerfarne?? ( tenker på gruppedans, som hip hop, ol.l)

Eller hva annet finnes, av gruppeaktiviteter?? Jeg ønsker noe sosialt, hvor man er en gjeng som er i en gruppe. Jeg er alene med 2 barn, og har ikke så mange venner rundt meg, i nærheten, og ønsker både å utvkle nettverket mitt samt gjøre noe aktivt.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badminton! Kjempegøy :-D

Eller dersom du er hunde/katte-interessert; kanskje en hundeklubb eller raseklubb for katter?

Gjest farge
Skrevet

Jeg er 37 år og trener på treningsstudio. Jeg går på faste timer - og etter hvert kommer man på hils med hverandre, men mer sosialt er det egentlig ikke ... Foruten at det alltid er gamle kjente å treffe.

Skrevet

Joda, gruppedans finnes for folk i alle aldre, TS!

Før jeg ble syk svømte jeg regelmessig og var ute på rideturer. Svømming er ikke så sosialt, men å være i stallen var veldig sosialt. Men jeg har vel ikke "gått på noe" i form av at det har vært gruppeaktivitet. Jeg gikk på italiensk-kurs for 3-4 år siden, og når jeg blir frisk nok skal jeg begynne med yoga :)

Gruppeaktiviteter er jo helt topp, da får man dyrket hobbyen sin samtidig som man møter likesinnede (som man forhåpentligvis har kjemi med)

Gjest Raptuza
Skrevet

Jeg går i en frimenighet og en bibelgruppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...