Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei,

Jeg har vært veldig stresset i det siste og nå synes jeg at ansiktet mitt bærer preg av dette. jeg har smilerynker/tørrhetsrynker underøynene og hudene min ser veldig trøtt og sliten og dratt ut.

Jeg er bare 22 år

Jeg er veldig dårlig på hudpleierutiner ( jeg har en biterm rensegele jeg bruker hver kveld bare)

er det noen som ahr noen skjønnhetstips til meg ?

( gjerne kremer og slikt altså..jeg vet bare ikke helt hva jeg skal se etter)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Nok søvn, mosjon og et noenlunde sunt kosthold er aller viktigst! Daglige renserutiner og en dagkrem og øyekrem som huden din liker er en god nr 2.

Er dette på plass, men du føler du trenger noe ekstra i en periode? Kjøp deg en fuktighetsmaske. Jeg vet ikke hvor mye penger du har tenkt å bruke, men Sans Soucis har fuktighetsmasker som er bra i små engangspakker. (men de rekker til to gangers bruk) Det finnes også dagkremer som skal brukes som en kur - altså over en periode når huden trenger litt ekstra. Ta en tur innom et parfymeri, få gjerne med deg litt prøver hjem.

Min erfaring er at det ikke nødvendigvis er det dyreste som er det beste, det viktiste er at du finner noe for din hudtype.

Har du tenkt å legge litt mer penger i "aksjon hudoppfriskning" er et besøk hos hudpleier sikkert deilig. Litt damping, peeling, rensing, ansiktsmasasje osv...

Men aller viktigst er søvn, mosjon, vann og sunn mat. Tror jeg ihvertfall. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Kan forresten anbefale Lancome Hydra Zen Yeux til huden rundt øynene. Deilig forfriskende, den har en kremgelè konsistens som trekker lett inn i huden. Veldig bra og drøy i bruk. Kjøpte min på tax-free til ca 200.

Gjest Anonymous
Skrevet

Drikk daglig masse rent vann, rett fra springen!!!!!!!! Og unngå sol helt og holdent!!!!!!!! Disse to tingene er de viktigste du noensinne kan gjøre for huden din! Og ta masse C-vitaminer i en periode...til frokosten din, + E-vitamin. Ta alt sammen i forbindelse med mat på morgenen.

I tillegg anbefaler jeg på det varmeste den nye naturlige cremen som heter Renai. Den er dagcrem, nattcrem og øyencrem i EN TUBE!

Jeg har selv brukt den nå i en måneds tid, og den er bare helt fantastisk.

Huden min gløder som aldri før. :heiajente: Den fåes i helsekost-foretninger, apotek og Vita-butikkene! Prisen er noe høy, 499,- Men husk at det finnes ingen kjemiske tilsetninger i denne cremen, og så får du 3 cremer i 1, så prisen er nok ganske normal når det kommer til stykket.

Ok, dette var mitt bidrag til spørsmålet ditt. Følger du mitt råd kan jeg garantere deg en helt annen hud om en stund!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...