Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil bytte ut vårt kjøkken og har sett at "Herjedalskjøkken" skal være et "enkelt" alernativ? Men på deres nettside er det 0 info om pris? og jeg vil ikke ha en selger på døra for befaring dersom det er så dyrt at vi kan kjøpe et helt nytt kjøkken for prisen.

Noen som har prøvd dette?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, vi har forsøkt dette - to ganger og er kjempefornøyd. Pris kan det selvsagt ikke stå noe om, da alt produseres etter mål.

En gang brukte vi dem på et stort kjøkken, skiftet alle fronter , fikk en ekstra skuffeseksjon, kan ikke si noe om mål og sånn, men vi fikk et nytt kjøkken for rundt 24 tusen tror jeg. Det er noen år siden. Neste sted vi bodde tok vi også kontakt med dem, men valgte sette opp nytt kjøkken, men bukte dem da til å sifte garderobeskapdører og fronter på baderomsinnredning.

Men det er helt umulig å gi pris og vurdere arbeid, så be dem komme du så ser du hva de kan tilby, de har med prøver på fronter og hengsler og håndtak og sånn, men det er jo helt uforpliktende!

• 7 måneder senere...
Skrevet

Hei

Kan jeg spørre om hvordan det gikk med denne saken? Vi vurderer også Herjedalskjøkken nå og det er litt fristende å få et "nytt kjøkken" på en dag. Men prisen virker ut til å være litt i høyeste laget men det kan vel være verdt det. Men jeg hører også gjerne fra flere med erfaring :-)

Skrevet

En venn av meg er selger av dette firmaet og de tar ca 1000,- pr front. Tillegg for å bygge skrog såklart. Det er ca 1000,-/m på bekeplate. Her er da all jobb inkludert. Så kan man kanksje klare å peile seg ut en pris.

De er langt fra konkurransedyktige med Ikea, men om man ikke vil handle, pakke og skru kjøkken selv så er de gode på pris.

Du kan dra på jobb og komme hjem til helt nytt kjøkken og de tar med seg søpla :)

Gjest regine ii
Skrevet

Brukte også herejdalskjøkken da jeg fornyet mitt og er godt fornøyd.

For et nokså normalt kjøkken kosta det meg drøyt 30 000 kr. Antakeligvis får du kjøpt kjøkkenskap til den prisen på Ikea, men da må du gjøre jobben sjøl, inkl. kjøre bort søppel og drit. For meg var det viktigste egentlig å bygge opp skapene til takhøyde, og det hadde jeg uansett ikke kunne klart selv.

Alt var gjort i løpet av en dag, inkl. demontering av de gamle skapdørene etc.

Så fra min side anbefales det, er helt sikker på at selv om jeg kanskje betalte noen kroner mer enn om jeg hadde kjøpt kjøkken på Ikea, så ble det mye mer enn oppveid av at jeg ikke hadde noen jobb med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...