Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt greit for min del. Hadde nok gått også hvis jeg hadde hatt noe jeg likte.

Litt annerledes om det er noe hjerteformet der du en gang hadde hans bilde i, eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk et kostbart gullsmykke av typen, og 2 måneder senere var det slutt. Hva gjør man med sånt? Vurderer å pantsette det elns, hvis det går ann. Hadde ikke følt meg vel om jeg gikk med det..

Hvis du ikke vil bruke det leverer du det tilbake.

Skrevet

Syns ikke det er feil å gå med smykker en har fått fra exen så lenge man har komt over exen! Men skulle nåværende kjæreste kommentert det hadde jeg tatt det av såklart...

Hadde ei vennine som nektet å ta av seg smykket hun fikk av exen før kjæresten kjøpte et nytt til henne! hehe.. Skal sies at denne gutten ikke finnes romantisk og han trengte et spark bak for å kjøpe noe sånn til henne.. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg jobber selv i en gullsmed, og vi tar inn gamle gullsmykker og betaler da en pris pr gram. (dette er ofte ikke alverdens, lurer på om det var 40kr grammet sist jeg sjekka)

En gang innimellom har vi såkalt byttegull dager. Da får man mye mer per gram (ca det dobbelte) og kan bruke pengene man får for smykket i her i butikken.

Regner med at det er flere gullsmeder som gjør det samme.

Gjest Lille Eden
Skrevet

Jeg fikk en nydelig 5-steins diamantring fra eksen min, som jeg bruker nå og da, selv om jeg har samboer og vi er forlovet.

Men sett at jeg ønsker å få solgt ringen min, hvor skal man da gjøre det?

Skrevet
Men....orker man å gå med smykker man har fått av eks da? Jeg har et gullsmykke jeg fikk bare en måneds tid før bruddet og jeg må innrømme jeg har latt det ligge veldig langt ned i smykkeskrinet for å si det slik. Orket ikke tanken på å se det en gang.

Kjenner meg litt igjen her. Fikk et smykke med en sten i en hjerteform av eksen en uke før han dumpa meg. han for forsåvidt utro igjennom hele forholdet, fant jeg ut senere.

Smykket ble på barnslig vis knust i asfalten, en løsning jeg trivdes med :)

Skrevet
Er ikke en promise ring noe en amerikansk far gir sin datter mot at hun ikke har sex før ekteskapet?

Purity ring

Skrevet

Om jeg ikke hadde orket å gå med smykkene hadde jeg solgt de eller smeltet de om. Ingen grunn til at kostbare smykker skal ligge å støve i bunnen av smykkeskrinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...