Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Dere er så heldige!! Jeg gleder med masse til jeg også får barn. Kjenner det ofte når jeg ser barn.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Du har all grunn til å glede deg. Angrer ikke et sekund på de to jeg har, og ønsker at flere skal komme.
Harlekin Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg gru-gleder meg, jeg. Å vente barn er flott og skummelt på samme tid!
Vera Vinge Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg gleder meg også til å få barn, og kan kjenne at jeg nesten blir litt misunnelig når jeg ser små familier når jeg er ute og går. Men alt til sin tid, og vi venter litt. Selv om jeg ser for meg at det må være noe av det mest fantastiske (og slitsomme) man kan oppleve.
Gjest Patti Labella Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Dere er så heldige!! Jeg gleder med masse til jeg også får barn. Kjenner det ofte når jeg ser barn. Det er herlig å ha barn, men husk at det også er et slit. Livet blir aldri det samme igjen. Jeg tror mange får et sjokk av hvor mye arbeide det egentlig er. Men gledene ved å ha barn veier opp for all slitet. Men det er viktig å få frem begge sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå