Gjest Gjest_mini_* Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Tenkte jeg skulle prøve glo minerals siden id gir meg så store porer, men så er det store spørsmålet hvilken farge skal jeg ha?? Jeg bruker medium beige i id og har tenkt til å kjøpe kompakt foundationen... Har Glo noe tilsvarende mineral veilen fra ID? Og er det noen som har prøvd glo face primer? Jeg har brukt primeren fra ID og liker den veldig godt.
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg brukte også medium beige ID.. nå bruker jeg honey medium fra glo, men ble litt mørkere, så honey light ville nok vert de beste:)
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg brukte også medium beige fra id og bruker nå honey light fra gloMinerals. Perfekt farge :-) (Jeg har riktig nok den løse varianten..)
Honesty Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Fargene i løst og presset er helt forskjellige. Honey Light i det løse er mye gulere og mørkere enn den pressede varianten. Jeg har Honey Light i presset og Natural Medium i løst, men fargene er fortsatt ikke 100% like. I det hele tatt er det litt vanskelig å finne fargematch hos GloMinerals for min hud, dessverre. Jeg har medium beige i ID, men den har muligens ørlite for mye rødpigmenter for meg. Medium Tan har riktig undertone, men den er for mørk.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Syns dere glo minerals er godt? Føler ikke det varer så lenge, så kansje jeg burde bruke den primeren?
Honesty Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Det kommer vel an på hudtype hvor godt den sitter. Jeg liker den løse pga. den kremaktige finishen, men jeg har veldig tørr hud, og kan se for meg at den ikke sitter særlig bra på fetere hudtyper. Jeg ville brukt en primer i pudderform under; Mineral Veil fra Bare Minerals er for eksempel ypperlig som underlag. Eller ymse av finishing-pudderne fra Everyday Minerals, bare for å nevne noe.
Gjest Gjest_mini_* Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Har ikke Glo noe tilsvarende mineral veil eller finishing pudderne fra EM? Syns jeg får så store porer av mineral veilen fra ID, selv om det like godt kan komme av selve foundationen...
laperla Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hei:) Jeg brukte ID før, og er godt fornøyd med GloMinerals. Synes jeg får et mer naturlig resultat samtidig som det dekker godt om jeg vil det. Dessuten synes jeg også at holdbarheten er bedre. For ikke å glemme at det er i lettere og kjappere å legge. Dessuten blir det ikke noe klin heller, da det er kompaktpudder. Brukte Medium tan i ID, og bruker Tawny light (GloPressed base) i Glo. GloMatte Finishing powder er tilsvarende til finishing veil'en til ID. Etter min mening sitter dette bedre. Du har også en annen variant som heter GloPerfecting powder, den har jeg ikke prøvd... da jeg synes at jeg er så blank. Lurer også litt på den primern... Bruker den fra ID, og min er snart tom. Selvfølgelig sier dama i sjappa som selger Glo at den er betraktelig bedre enn den fra ID... Regner med å prøvde den, da, jeg er så fornøyd med de produktene jeg har prøvd. Endret 10. mars 2009 av laperla
Gjest Gjest_mini_* Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Noen som har gode tips til nettbutikker der de selger glo minerals?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 De selger på beautybasket.no og makestyleshop.no (litt dyrere tror jeg? Jeg har bestilt sunkiss solpuddere og primern til glo:) håper på å bli nøgde me de:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå