optimisten Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Hei og hå. Nå har jeg truffet nettvennen min. Det ble full klaff. Han er utrolig snill og stilig. Skrev med han på finn en venn i en måneds tid først.Vil anbefale alle kontaktsøkene til å prøve det samme, men vær ærlig, det er mennesker med følelser bak alle profilene. Vil gjerne høre om andres erfaringer på dette området. KLEM FRA EI SOM HAR FUNNET LYKKEN.
CeNedra Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 hejsan, så bra det klafte. jeg har ikke møtt noen nettvenner, men broren min har møtt ganske mange som han har blitt veldig gode venner med etterhvert:) koselige greier.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Så bra at dere fikk klaffet bra sammen! Ikke noe er bedre enn det. Jeg er samboer med en tildligere nettvenn jeg Men nå rakk ikke vi prate så altfor lenge på nettet før vi møttes første gangen da. Chattet i nærmere 1-2 uker før vi møttes. Og jammen ble det full klaff!
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Har blitt kjent med en gutt fra finn en venn jeg også . Vi er blitt gode venner og jeg tror virkelig at man kan finne sin tilkommende på sånne steder. Gratulerer
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Synes det høres litt "skremmende" ut jeg å møte nettvenner..... men jeg har sikkert ikke vært på de rette "stedene".... SYnes det er så mye rart som "sviver" rundt.
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juli 2003 #6 Skrevet 6. juli 2003 Jeg traff min kjære på nettet for 3 år siden. Vi holdt kontakten via internett i 11 dager før vi ble enige å møtes, 3 uker etter vi hilste på hverandre for første gang så var han med meg hjem på ferie. Da vi hadde vært i lag i 6 uker så forlovet vi oss. Til høsten har vi vært samboere i 3 år. Vi har det helt topp. Har ingenting å klage på.
@lfa Skrevet 6. juli 2003 #7 Skrevet 6. juli 2003 Jeg traff også min forlovede gjennom Internett. Angrer ikke på at jeg tok mot til meg og møtte ham, nei. Har også truffet et par andre fyrer. En dust og en som jeg ble ganske god venn med, men som jeg ikke har noen kontakt med lenger... Har truffet noen av typen hunkjønn også, da. Bare positive opplevelser med det.
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #8 Skrevet 7. juli 2003 Bra å høre Optimisten! Jeg traff samboeren min på nettet. Vi mailet og sendte sms'er i et par uker før vi møttes første gang og etter det har det vært oss Vi flyttet sammen etter et halvt år - og har vært sammen i to år i disse dager. Bygd hus sammen har vi også... Utrolig at man tør - jeg som alltid har vært så forsiktig, men det går så bra :D Suz
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 :D En kamerat av mannen min traff sin kjære på internett. De giftet seg i fjor sommer!
Gjest 10na Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 Jeg er glad på dine vegne - lykke til videre :D
Gjest Donna Skrevet 8. juli 2003 #11 Skrevet 8. juli 2003 Så hyggelig for deg da :D ( og dere andre også da ) Lurer på noe - hvordan arrangerte dere det første møtet? ..Hvor - hva gjorde dere?
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #12 Skrevet 8. juli 2003 Vel, kan jo fortelle hvordan det gikk for seg. Han kom på besøk til meg mens jeg bodde i Porsgrunn. Vi gjorde ikke så mye spesielt, tok en tur på et kjøpesenter hvor vi spilte biljard, også dro vi hjem til meg og prata. Av alle ting så måtte jeg jobbe den kvelden ( jobbet på et utested i Langesund) så han ble med meg dit. Han drakk, og jeg jobbet .. Tok taxi hjem i 4 tida på morgenen, også sov han over. :oops:
Gjest Donna Skrevet 8. juli 2003 #13 Skrevet 8. juli 2003 Ingen betenkeligheter med å la han sove over? :oops:
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #14 Skrevet 8. juli 2003 Man ser jo hele tiden situasjonen ann....og om man ikke tar sjanser så stopper all framdrift opp. Vi må ut i det ukjente av og til. Jeg er sikker på at 'hun over' tok 'mål' av ham i løpet av kvelden...og ble han en dust så ble det nei....men han appelerte til damen hele tiden...så 'bless' sier no jeg! Stå på til alle dere flinke damer som tørr å våge!! Selv er jeg gift med min 'nett' venn. Har vært gift i over 3 år nå..... "Intet våger...intet vinner..."
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. juli 2003 #15 Skrevet 8. juli 2003 Da jeg traff min, så lå han over 2 døgn. Jeg var aldri i tvil. Den dagen vi skulle møtes så spiste vi ute, så ble han med meg hjem slik at vi ble bedre kjent. Jeg synes det var flott at han lå over slik at vi kunne sitte å prate litt utover natten. Neste dag var vi på kafe og spiste frokost med ei venninne og om kvelden var vi ute og tok noen halvliter med et vennepar av meg. Dagen etter der igjen så koste vi oss alene. Han måtte på jobb, derfor måtte han reise den kvelden.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #16 Skrevet 9. juli 2003 Sånn generelt , dette med overnatting og slikt. Ser ikke noe galt i det jeg. Man har vel gjerne blitt ganske kjent med personen før man treffes. Og hva med de som har ons..Hvorfor skulle "nettvenner" være så mye verre enn andre? Man ber vel uansett ikke en person man ikke liker om å overnatte..og man får vel ikke besøk fem min før man skal legge seg...Dessuten får man enda bedre tid til å bli kjent..ikke alle som bor så nære hverandre at de kan treffes ofte heller
Karoline Skrevet 10. juli 2003 #17 Skrevet 10. juli 2003 De fleste av oss har vel også såpass med dømmekraft at vi ganske fort ser om vi liker eller ikke liker en person. Jeg er forøvrig gift med en jeg traff på nettet for tre år siden!
Luringen Skrevet 11. juli 2003 #18 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har venner som "dater" på nettvenn, spraydate og blink....Noen er der kun for sexen (les begge kjønn) Og de som da virkelig er ute etter kjærlighet, har rett og slett blitt skuffa!!! Jeg vil bare si at det er mange kyniske mennesker som utnytter naive mennesker . Synes det var altfor mange "koselige" innlegg her. Vær obs. og ikke tro at dette bare er enkelt alltid.....
Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #19 Skrevet 11. juli 2003 Jeg traff en fyr for 5 år siden - gjennom felles kjente på irc, så og si. Det sa pang ved første tasteslag, vi møttes - det sa pang igjen ... og nå har vi bodd sammen i snart 5 år
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #20 Skrevet 11. juli 2003 Jeg skal gifte meg om en og en halv måned men en jeg traff på nettet for tre år siden. Mennesketypen lærer du jo å kjenne ham når du møter ham for første gang IRL - på akkurat samme måte som når du møter et menneske uten å ha snakket med dem på nettet først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå