Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Hvis man tar med urinprøve med appelsinjuice til legen og sier man tror det er noe galt med urinen. Hva vil egentlig skje da? De ser vel at det er appelsinjuice? Men hva om man dyretiss?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Hvis jeg først skulle prøvd det så hadde jeg brukt eplejuice, det lignere mere på urin. Det hadde slått ut kraftig på glucose, det er vel det. Siden det lukter juice så hadde de nok merket det med en gang.
Pialill Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 jeg lurer på hvorfor i all verden du vil prøve jeg:P prøve å slippe unna at noen skal oppdage narkotika eller? lite vits å gå til legen og bruke penger i hvertfall og jeg er enig med den over som foreslår eplejus:P
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 jeg lurer på hvorfor i all verden du vil prøve jeg:P Har en merkelig form for humor. Men skal ikke gjøre det, men har tenkt tanken mange gangr på hva som skjer om jeg skulle gjøre det, noe jeg som sagt, ikke skal.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Er ikke lege, men jobber i helsevesenet og er vant til å sjekke urinprøver. Dette ville vi nok tatt på lukta ganske fort.
Gjest Gjest_Karin_* Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Hvis man tar med urinprøve med appelsinjuice til legen og sier man tror det er noe galt med urinen. Hva vil egentlig skje da? De ser vel at det er appelsinjuice? Men hva om man dyretiss? Er bare å forsøke det. Det er imidlertid en viss sjanse for at du blir hasteinnlagt med diagnosen akutt nyresvikt.
Gjest Sativa Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Er ikke lege, men jobber i helsevesenet og er vant til å sjekke urinprøver. Dette ville vi nok tatt på lukta ganske fort. Yeah, for samtlige urinprøver blir jo luktet på. Det er vel heller sånn at man prøver å unngå å lukte på prøvene i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Yeah, for samtlige urinprøver blir jo luktet på. Det er vel heller sånn at man prøver å unngå å lukte på prøvene i det hele tatt. Når man åpner et urinprøveglass så lukter man fort om det er urin eller juice, uansett hvor hardt man prøver å la være.
Fantomina Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Miel Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Når man åpner et urinprøveglass så lukter man fort om det er urin eller juice, uansett hvor hardt man prøver å la være. Det kan jeg skrive under på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå