Gjest ~Milla~ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Har du en rabattkode på H&M som du har lyst å dele ?
Telys Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg vil også ha! Hvor man får slike koder? Folk som jobber der?
Gjest Mss UJ Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Heisann Brukte en kode i går som heter 7848 da får du 100 kr i rabatt:) så har jeg en annen som heter 8390 som er 25% på en vare ... vel nå kommer det beste:) Du kan bruke begge kodene på en gang
Gjest TIL MSS UJ Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 DU MSS UJ HVA VAR DET SOM VAR SÅ BRA MED AT MAN KAN BRUKE DISSE BEGGE KODENE PÅ ENGANG .. IDIOT SYKE KJERRINGER SOM LETER ETTER RABATTER WOW 2 PÅ EN GANG ASS KULT SKAL DERE FØRST HANNDLE KAN DERE FANME HANNDLE ORDINÆRT HVOFOR ER DET ALLTD NOEN SOM MÅ HA RABATTER ... ÅRH DRITT KUNDER ASS
cilipili Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 DU MSS UJ HVA VAR DET SOM VAR SÅ BRA MED AT MAN KAN BRUKE DISSE BEGGE KODENE PÅ ENGANG .. IDIOT SYKE KJERRINGER SOM LETER ETTER RABATTER WOW 2 PÅ EN GANG ASS KULT SKAL DERE FØRST HANNDLE KAN DERE FANME HANNDLE ORDINÆRT HVOFOR ER DET ALLTD NOEN SOM MÅ HA RABATTER ... ÅRH DRITT KUNDER ASS Stakkars deg. Har du en litt vanskelig dag, du?
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 DU MSS UJ HVA VAR DET SOM VAR SÅ BRA MED AT MAN KAN BRUKE DISSE BEGGE KODENE PÅ ENGANG .. IDIOT SYKE KJERRINGER SOM LETER ETTER RABATTER WOW 2 PÅ EN GANG ASS KULT SKAL DERE FØRST HANNDLE KAN DERE FANME HANNDLE ORDINÆRT HVOFOR ER DET ALLTD NOEN SOM MÅ HA RABATTER ... ÅRH DRITT KUNDER ASS Du kan jo bruke koden du også
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 No har jeg shoppet mye, til en billig penge Kor får dere tak i slike koder? Jobber du på hm?
Gjest Mss UJ Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 DU MSS UJ HVA VAR DET SOM VAR SÅ BRA MED AT MAN KAN BRUKE DISSE BEGGE KODENE PÅ ENGANG .. IDIOT SYKE KJERRINGER SOM LETER ETTER RABATTER WOW 2 PÅ EN GANG ASS KULT SKAL DERE FØRST HANNDLE KAN DERE FANME HANNDLE ORDINÆRT HVOFOR ER DET ALLTD NOEN SOM MÅ HA RABATTER ... ÅRH DRITT KUNDER ASS er du helt god egentelig?? Til Titt Titt jeg jobber nok ikke på hm nei fant de inne på en side som heter www.kupongkode.com masse forskjellige rabatt koder , ps de andre hm kodene som står der inne funker ikke prøvde de fleste i går å da kan det faktisk låse hele bestilligs systemet ditt ... det gjorde dessverre det hos meg var litt flaut å ringe hm da skal jeg si deg
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Haha, så bra Syntes dette var gøy, skal sjekke ut den kode siden no
Gjest Mss UJ Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 hehe regner med du ender opp som meg Titt Titt
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Kor får dere tak i slike koder? Jobber du på hm? Noen kommer i posten, andre på mail osv. Det var en svær rabattråd her engang i tiden, men jeg vet ikke hvor den har tatt veien.
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Noen kommer i posten, andre på mail osv. Det var en svær rabattråd her engang i tiden, men jeg vet ikke hvor den har tatt veien. Ja, du får de fra den der siden som hun viste lenger opp. Helt supah! Ja, jeg ender nok opp som deg, eller.. Jeg har allerede endet opp der, har vært en storshopper fra hm i lang,lang tid. Noen år Digger det, spessielt det at du får regningen 1 mnd etter :shoppe::shoppe:
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Noen kommer i posten, andre på mail osv. Det var en svær rabattråd her engang i tiden, men jeg vet ikke hvor den har tatt veien. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=231872 her er den. Den har blitt liggende på det andre forumet etter at de delte velværeforumet i to.
krusedull Skrevet 29. mars 2009 #18 Skrevet 29. mars 2009 Nå fikk jeg litt bedre samvittighet :-) Sparte 150kr ved å bruke rabattene. Takktakk!
Drua Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Heisann Brukte en kode i går som heter 7848 da får du 100 kr i rabatt:) så har jeg en annen som heter 8390 som er 25% på en vare ... vel nå kommer det beste:) Du kan bruke begge kodene på en gang Tihi, disse kodene fungerte ennå, fikk bestilt meg litt nye topper og veske og stæsj i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå