Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

kan du da stole på din partner eller's ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer vel an på hva slags løgn? En bitteliten hvit en er nok ikke så veldig farlig... :)

Endret av Kizzy
Gjest Gjest
Skrevet
Kommer vel an på hva slags løgn? En bitteliten hvit en er nok ikke så veldig farlig... :)

hvoran vet du da om en ikke lyver om verre ting da ?

Skrevet

Jeg lyver aldri til min kjære, annet enn om forestående overraskelser og gaver. Håper og tror at han heller ikke lyver til meg, for det å kunne være åpen om alt er for meg en viktig del av et forhold.

Jeg lyver aldri, men enkelte ting lar jeg være å fortelle med mindre han spør, som for eksempel at det kostet 3000 kr å ha katten hos veterinæren nylig...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lyver aldri til min kjære, annet enn om forestående overraskelser og gaver. Håper og tror at han heller ikke lyver til meg, for det å kunne være åpen om alt er for meg en viktig del av et forhold.

Jeg lyver aldri, men enkelte ting lar jeg være å fortelle med mindre han spør, som for eksempel at det kostet 3000 kr å ha katten hos veterinæren nylig...

Det du sier syns jeg er helt grei å lyve om . men når en lyver for å skjule noe så får jeg mine bange anelser . skjønner ikke hvorfor hun gidder , for hun røper seg alltid med å si noe da og noe annet neste gang . å da jeg tar det opp så påstår hun at det ikke er løgn i sinne og lurer på hvorfor jeg ikke stoler på henne . Så kommer jeg m bevis og da sier hun at hu løy forde jeg ikke skulle bli sint . blir så forbanna lei av at hun fortsetter å gjøre sånn

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Lyver ikke. Hadde nok ikke stolt på samboern min om han kom med småløgner i ny og ne heller...

Skrevet

Jeg lyver ikke for kjæresten min. Tror jeg hadde fått problemer med å stole på ham hvis jeg oppdaget at han hele tiden serverte meg små løgner. For meg er ærlighet viktig i et forhold.

Gjest Gjest
Skrevet
Det du sier syns jeg er helt grei å lyve om . men når en lyver for å skjule noe så får jeg mine bange anelser . skjønner ikke hvorfor hun gidder , for hun røper seg alltid med å si noe da og noe annet neste gang . å da jeg tar det opp så påstår hun at det ikke er løgn i sinne og lurer på hvorfor jeg ikke stoler på henne . Så kommer jeg m bevis og da sier hun at hu løy forde jeg ikke skulle bli sint . blir så forbanna lei av at hun fortsetter å gjøre sånn

Kjæresten min gjør akkurat det samme. Hvis jeg tar han i løgn sier at han at løy fordi jeg ikke skulle bli sint. Han forstår ikke at løgnen alltid blir avslørt og at jeg da blir enda sintere.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Det er sykt.

Skrevet

Jeg lyver ikke for min kjære- det helt naturlig for meg å ville fortelle allllt :D

Gjest TittTitt
Skrevet

Ingen av oss lyger, med mindre det er en overraskelse på lur :lur:

Skrevet

Vil ikke akkurat si at det er normalt nei..

Gjest Celina
Skrevet

Hva er vitsen med dette? Når du vet hvor mye jeg er inne her å leser?

Kjekt å se svart på hvitt at jeg er unormal, og at andre er mye bedre.

Hadde du syns det var ok om jeg laget en tråd om deg og det du sliter med?

Du vet jeg lyver fordi kranglingen vår gjør meg fysisk dårlig, og jeg aldri vet hva du reagerer på og ikke. Unnskyld, jeg prøver å ikke lyve, jeg vet at jeg ikke kan rettferdigjør det. Men dessverre så velger jeg ofte det som virker som den enkleste utveien der og da for husfreden sin skyld. Ikke gøy heller når man ser at jenta vår blir redd og gråter når vi krangler.

Jeg skjønner ikke at du kan tro jeg har andre, jeg er jo alltid hjemme med deg når jeg ikke er på skolen eller på jobb.

Jeg skjuler ingenting for deg, jeg er overhodet ikke intr i andre menn. Det er deg jeg elsker og kun deg jeg vil ha.

Skrevet
Lyver ikke. Hadde nok ikke stolt på samboern min om han kom med småløgner i ny og ne heller...

Samme her.

Gjest Celina
Skrevet
å da jeg tar det opp så påstår hun at det ikke er løgn i sinne og lurer på hvorfor jeg ikke stoler på henne .

Tror du utbruddet mitt i dag var løgn? Isåfall må jeg være en super skuespiller.

Jeg har ikke sletta loggen på pc`en!!!!!!!

M var med meg hele kvelden i går, til du kom hjem. Skulle jeg liksom ha vært på nett og funnet mannfolk når hun var her sammen med meg?

Du kan jo lage en tråd om deg selv og spør om det er normalt å være så sjalu og mistenke partneren sin for å være utro for hver minste ting partneren foretar seg.

Jeg håper ihvertfall du blir tilfreds av svarene her inne, og får det du trenger av "bevis" for at jeg er utro.

Skrevet
kan du da stole på din partner eller's ?

kommer ann på løgnen:P en liten hvit en om at du likte filmen dere så og at du hadde det koslig skader ikke... men lyger du om store ting er det noe annet...

jeg stoler på gutten min i hvertfall=)

Skrevet

Til Celina. Min erfaring er at gutter flest ikke er sjalu på damene sine med mindre de har hatt opplevelser eller erfaringer som gjør at de har grunn til å være litt sjalu.

Gjest Celina
Skrevet
Til Celina. Min erfaring er at gutter flest ikke er sjalu på damene sine med mindre de har hatt opplevelser eller erfaringer som gjør at de har grunn til å være litt sjalu.

Kan stemme det, da han selv sier han ble sjalu etter at han selv var utro.

Gjest Jente38
Skrevet

Klart flertallet juger til partnerne sine på dagligbasis. All verdens forskning beviser jo det! ....og dem som ikke tror at sin partner lyver, er naive.

Vi lyver om det meste. Fra å servere små hvite-løgner til store -dersom vi tror å med vilje å utelate en viktig del av historien- gir oss mildere "straff" på hjemmefronten.

Alle juger om inkonsekvente ting som f.eks prisen på makeup, parfymen eller sko/klesplass, hva vi bruker lønna på, at vi hadde det såååå koselig, når det egentlig var bare ræva, til store løgner som angår utroskap, hva som skjedde i fylla på den festen som du ikke ble med på etc.

Hva med den klassiske: en utro ektemann sier til sin kone at han ikke ligger med noen. Og sier til sin elskerinne at han ikke ligger med kona.

Og til dere på KG som er så stolte av at hverken du eller din partner lyver til hverandre: Så søtt. Men veldig naivt!

Skrevet
Klart flertallet juger til partnerne sine på dagligbasis. All verdens forskning beviser jo det! ....og dem som ikke tror at sin partner lyver, er naive.

Vi lyver om det meste. Fra å servere små hvite-løgner til store -dersom vi tror å med vilje å utelate en viktig del av historien- gir oss mildere "straff" på hjemmefronten.

Alle juger om inkonsekvente ting som f.eks prisen på makeup, parfymen eller sko/klesplass, hva vi bruker lønna på, at vi hadde det såååå koselig, når det egentlig var bare ræva, til store løgner som angår utroskap, hva som skjedde i fylla på den festen som du ikke ble med på etc.

Hva med den klassiske: en utro ektemann sier til sin kone at han ikke ligger med noen. Og sier til sin elskerinne at han ikke ligger med kona.

Og til dere på KG som er så stolte av at hverken du eller din partner lyver til hverandre: Så søtt. Men veldig naivt!

Haha, ja! Det er så sant som det er sagt! Skal ikke stikke under en stol at det hender jeg drar en liten løgn. Samtidig vet jeg også kjæresten gjør det samme. Fersket han et par ganger, men hey. Vi har det nå fint læll ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...