Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen flere som har opplevd å få mye dårligere billetter ved nettbestilling enn når man ringer? Mens andre ganger er det motsatt? Søkte på en forestilling der rad 20 kom opp på nett. Ringte for å sjekke om det virkelig ikke var noe bedre å få, men joda, kunne få på rad 5. Når jeg ringer og spør hender det også at de tilbyr noe midt på, og når jeg spør om det ikke fins lenger fram så joda, det gjør det ofte. :jepp:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Noen flere som har opplevd å få mye dårligere billetter ved nettbestilling enn når man ringer? Mens andre ganger er det motsatt? Søkte på en forestilling der rad 20 kom opp på nett. Ringte for å sjekke om det virkelig ikke var noe bedre å få, men joda, kunne få på rad 5. Når jeg ringer og spør hender det også at de tilbyr noe midt på, og når jeg spør om det ikke fins lenger fram så joda, det gjør det ofte. :jepp:

joda, har opplevd det samma! skulle bestille noen billetter å jeg syns plassene var så himla langt bak når jeg sjekka nettet. jeg ringte billettsrvice og vips! billetter forran scenen

Gjest Gjest
Skrevet

Oi. Jeg reserverte nettopp et par billetter. Fikk ok plasser, men kanskje jeg skal ringe i morgen, bare for å sjekke. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg er bare utrooolig missfornøyd når jeg skulle bestille billetter! og ikke kom igjennom. og dem burde jo vite når det er stor konsert så burde det være enklere og få tak i billetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...