Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #1 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvor jeg finner dem? På nettsidene deres står det bare Avgangstidene følger flyavgangene til Norwegian, og det var jo egentlig særdeles lite informativt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2009 #2 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvor jeg finner dem? På nettsidene deres står det bare Avgangstidene følger flyavgangene til Norwegian, og det var jo egentlig særdeles lite informativt... ...det må være den mest elendige nettsiden jeg noen gang har sett. Ring dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 7. mars 2009 #3 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er noe galt med nettsiden deres, vanligvis har de en meny på venstre side med blant annet rutetider. (Sånn som torpekspressen sin nettside) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 7. mars 2009 #4 Del Skrevet 7. mars 2009 Tror også at siden har krøllet seg litt, men bussen er fremme på Rygge 60 min før flyavgang, og går fra Oslo 65 minutter før den skal være fremme, så 125 minutter før flyavgang burde være riktig avgangstid fra Oslo. Sikkert greit å ringe dem for å få eksakt tidspunkt, forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå