Irka Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Tok testen og kan betro dere at jeg er en VW Boble! www.nrk.no/autofil/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Opel Ascona... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Opel Ascona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 6. juli 2003 #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel... jeg ble en BMW Z4, er visstnok en fartsmaskin som koster mye og har et høyt forbruk... 8) Fortalte det til samboeren min og han er så frekk å hevde at det var jo å ta meg på kornet!?! :oops: :o Må jo bare nevne at han tok testen også og sitter nå å furter i stua fordi han ble en Opel Ascona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Dævvven - Mercedes Benz! Jeg som kjører liten riskoker fordi det er billigere enn Oslo sporveier... :o og som synes at Merce og Porsche og BMW og sånn er mer harry enn sokker i sandalene. Klassisk, elegant, sikker i trafikken, behagelig å kjøre... men la ikke skinnet bedra - det kan være en fartsmaskin... jajjajajajaja... kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Opel Ascona her også! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Opel Ascona ble jeg da Er fornøyd jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Ble en BMW jeg også. Skal ikke si noe om å ta på kornet... Men jeg liker faktisk ikke flashy biler. Liker sportye biler, jeg, av jeep-type. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 BMW Z4 liker ikke bmw jeg da, men kan godt være en fart marskin. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #10 Del Skrevet 6. juli 2003 Mitsubishi Pajero. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg er en Mercedes-B, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 6. juli 2003 #12 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg er visst en Nissan Micra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 6. juli 2003 #13 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg er en Opel Ascona jeg også. Ja ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #14 Del Skrevet 6. juli 2003 Mitsubishi Pajero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #15 Del Skrevet 6. juli 2003 Opel Ascona.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 6. juli 2003 #16 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg er nok ingen bil. Testen funka ikke for meg... Takk og pris. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #17 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er vel minst like bra som å bli definert som en Opel Ascona (med wunderbaum osv,,,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juli 2003 #18 Del Skrevet 6. juli 2003 Ble den BMW'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 #19 Del Skrevet 6. juli 2003 Ble en VW Boble jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juli 2003 #20 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg fikk heller ikke testen til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå