spinnvil Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Jeg var så heldig at jeg fikk positiv test på tirsdag, hadde brukt pergo så da fikk vi endelig bevist at vi kan bli gravide Men i går begynte jeg å blø mye, så nå er vel håpet ute for denne gang. Skal på ul på onsdag for å få bekreftet det jeg frykter nå... Mitt spørsmål er da, hvor lang tid må det gå før jeg kan begynne på neste runde pergo? Får nok svar når jeg skal på sykehuset på onsdag, men vil bare høre om noen andre har erfaring med det...
NemoLinn Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 En blødning trenger ikke bety at du har hatt en SA. Kona til en kollega av min mann trodde hun hadde en SA for hun begynte å blø så mye, og hun hadde hatt tre SA tidligere. Men hun mistet ikke. Så det kan jo være et håp..... Jeg gikk også på Pergo, og første gang mistet vi. Vi fikk beskjed om avvente prøvingen til jeg fikk mensen neste gang, og vi kunne starte opp på ny Pergo på den mensperioden. Det gjorde vi, og spiren sitter! :D
spinnvil Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 En blødning trenger ikke bety at du har hatt en SA. Kona til en kollega av min mann trodde hun hadde en SA for hun begynte å blø så mye, og hun hadde hatt tre SA tidligere. Men hun mistet ikke. Så det kan jo være et håp..... Jeg gikk også på Pergo, og første gang mistet vi. Vi fikk beskjed om avvente prøvingen til jeg fikk mensen neste gang, og vi kunne starte opp på ny Pergo på den mensperioden. Det gjorde vi, og spiren sitter! :D Jeg har ikke spesielt stor tro på at det er noe igjen i meg akkurat nå... Blødningen er som en kraftig mens, og siden jeg bare er litt over fem uker på vei så tror jeg det er over for denne gang. Men man kan jo håpe på et mirakel? Godt å høre at noen får det til med pergo.
spinnvil Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 hva er pergo? jeg fikk en SA igår:( Først: en stor klem til deg... Pergo er et reseptbelagt legemiddel som hjelper til for å få eggløsning. Kuren består av fem tabletter som tas fra dag 4 i syklusen og de neste fem dagene.
Gjest Bizzy i.i. Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Hei. Jeg fikk sa etter pergo, hadde en normal mens etter sa blødningen og begynte så på pergo igjen dag 5 etter den normale mensen Ble gravid igjen etter tre nye kurer, i overkant av et halvt år etter spontan aborten. Lykke til på ul, er jo noen som blør kraftig og alikevel bærer på en liten spire. Hvis ikke så lykke til videre, og håper det klaffer fort igjen!!
Gjest Bizzi Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Uff, da ser jeg har svart litt sent i forhold til startinnlegget, og at du allerede har vært på ul i går.. Uansett lykke til!
spinnvil Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2009 Uff, da ser jeg har svart litt sent i forhold til startinnlegget, og at du allerede har vært på ul i går.. Uansett lykke til! UL er nok overstått ja, det var helt tomt sånn som jeg fryktet. Legen sa at jeg kan ta pergo på neste pp, altså med en gang jeg får mensen igjen. Så da håper jeg på klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå