Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Må bare dele dette: Gikk på kiosken litt tildligere i dag for å kjøpe is. Å dæven dutte, det var en som kjørte forbi, stakk hue ut av bilen (nesten) og plystra!!!! Og så måtte han forte seg å svinge, så han ikke skulle kolidere!!!!!! Må si det var en sinnsykt deilig følelse!!!!! (selv det at det var en skikkelig råner i lyseblå 240 legger ingen demper på oppturen) Gjett om jeg skal ha på meg denne buksa oftere...
pusla Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 Så morsomt da! Hold på den følelsen du! :-) Skulle gjerne opplevd det litt oftere jeg og, ja *sukk*
Gjest Donna Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 *Misunne - misunne masse* Wow ! Hold på den følelsen ja !! Hadde sikkert ramla overende jeg om jeg hadde opplevd noe sånt :o :oops:
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Hadde nok ledd høyt jeg og selfølgelig likt meg veldig hehe Hold på den følelsen du. Bare vent, du kommer sikkert til å oppleve det mere i sommer.
Gjest Vega Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Jeg opplevde det på fredag. Kom ut av kiosken, og en bil med unggutter - en plystra. Det var ingen andre der, han smilte til meg - og jeg rødma, min gamle tullkjerring! :oops: Måtte fortelle det til gubben, han så litt målløs ut. Og mente han ikke kunne la meg være alene på det stedet - jeg hadde flere ærend, jeg. Blush... Det var også råner-bil - er det noe på gang?
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Må le litt - hadde helt sikkert blitt innmari smigra sjøl, men forskjellen er enorm på den måten jeg hadde reagert når jeg var f.eks 16 - 18 år... Da hadde jeg sikkert blitt kjempefornærma/flau.... Enhver kompliment er som manna fra himmelen nå... :oops: Suz
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 Tror dere hadde reagert annerledes. Selv er jeg 17 og blir sint/ flau på deres vegne når fedre og eldre menn smiler ekkelt eller kommenterer og sier at jeg er pen i butikken jeg jobber. Synes de nesten bør skamme seg. Hvorfor må de si sånt, når jeg er hyggelig og hjelper? Etter det føler jeg nesten at jeg kanskje smilte for mye, eller at de tror jeg er interesert? Etterpå komenterer de at de kunne vært faren min, og det er enda eklere....setter i hvertfall ikke pris på tips som kommer for utseende, da skal det være for servicen, ellers tar jeg ikke i mot. Og ungdom fra tutende biler, Gud så teit... Men dere kvinner skal få lov til å bli smigret, så du får holde på den gode følelsen. Ikke meningen å ødelegge stemningen...
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Poenget er jo at det er hyggelig å få komplimenter. Gamle gubber med stjerner i øya og sikkel nedover haka tas derimot ikke som et kompliment her i gården. Møter noen slike på jobb - :-? .
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 Jeg opplevde blikk fra flere på en uterestaurant på søndag, og ble litt beskjemmet bak solbrillene mine - inntil jeg innså at jeg gikk rundt med en pose andemat i hendene og kanskje fortjente noen nysgjerrige blikk
Gjest prestekrage Skrevet 13. juli 2003 #10 Skrevet 13. juli 2003 Den buksa er tingen!!! Hadde den på byn å går... Og ble forsøkt sjekka opp 3 ganger... Hva er det som skjer?? (ikke det at jeg klager, syns bare det er kjempegøy!!) Syns livet er veldig snill og grei mot meg for tiden... :D
*Lillian* Skrevet 13. juli 2003 #11 Skrevet 13. juli 2003 Det er vel ingenting som er så deilig som å få komplimenter på utseendet hvis man trenger en liten oppmuntrer innimellom. Klart det kommer litt an på hvem man får komplimentet av, da. En mann på nærmere 50år er ikke akkurat like lystig å få komplimenter fra som en på 25 Det var en bil med en 3-4 menn i 25-30årsalderen som tuta og vinka til meg da jeg gikk tur her om dagen, og jeg må jo innrømme at jeg faktisk rødmet....Er ikke så vant til slikt lenger, jeg Men en deilig følelse, ja, det er det! Man føler seg liksom litt mer vel med seg selv da.... Lillian
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #12 Skrevet 13. juli 2003 Det er alltid kos med komplimenter men å bli ropt etter av en haug unggutter i rånebil med tunga ut av munnen og runkebevegelser med hendene er vel ikke hva jeg vil kalle kos- på lik linje med komm. fra menn 50+... æsj! Husker jeg satt på cafè med en venninne en gang da en ung mann som skulle til å forlate bordet plutselig snudde seg og sa "unnskyld- jeg kjenner deg ikke men jeg måtte bare si at du er utrolig vakker"- da kan du tro dagen min var reddet :oops: Minnie
Kate Skrevet 13. juli 2003 #13 Skrevet 13. juli 2003 Den buksa er tingen!!! Hadde den på byn å går... Og ble forsøkt sjekka opp 3 ganger... Kan du hviske hva slags bukse det dreier seg om. Jeg vil også prøve
Fat Sally Lee Skrevet 13. juli 2003 #14 Skrevet 13. juli 2003 En gang jeg var på treningsstudioet overhørte jeg en mann (ca 30 år) spørre hun som satt i skranken om hvem den søte spinningjenta var. Hun som satt bak skranken forsto ikke helt hvem han mente, og spurte om han kunne beskrive denne jenta. Og da beskrev han mitt utseende og mitt treningstøy Alt stemte, det MÅ ha vært meg. Da ble jeg glad da! En annen gang, når forloveden min hadde MC- opplæring og kjørte rundt i byen med kjørelæreren bakpå, kjørte de forbi meg flere ganger (Jeg var på shopping). Og da hadde kjørelæreren kommentert utseendet mitt flere ganger. Han hadde bl. a sagt- Hu der er f***meg fin! Min kjære sa ingenting om at jeg var kjæresten hans. Du kan tro kjørelæreren ble lang i maska da kjæresten min kjørte til siden hvor jeg sto, tok av seg hjelmen og kysset meg.... Selvtillitt på boks!
Sisilie Skrevet 13. juli 2003 #15 Skrevet 13. juli 2003 -Jeg lever enda på en kommentar som det ikke var meningen jeg skulle høre........og den var flott,gitt!
Gjest prestekrage Skrevet 13. juli 2003 #16 Skrevet 13. juli 2003 Ingen stor hemlighet... Buksa ble kjøp for 99.- på KapAhl. Hvit, ekstra lengde, med snor som belte i livet, hempene i livet var kryss, og den hadde oppbrett... Hvis du finner buksa så fortell hvordan det gikk!!!
Rapitap Skrevet 13. juli 2003 #17 Skrevet 13. juli 2003 Ok - hvilken bukse hadde du på deg? Inkludert farge, størrelse og tekstil. Vær så detlaljert og objektiv på beskrivelsen av buksen... *hehe - er nok ganske desperat ja* =)
Fat Sally Lee Skrevet 17. juli 2003 #18 Skrevet 17. juli 2003 Den buksa er tingen!!! Er vel ikke akkurat frastøtende personen inni heller da, skulle en tro? :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå