LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #1 Del Skrevet 6. juli 2003 Bokstavelig talt.. http://www.corporatedump.com/elephdump.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 6. juli 2003 #2 Del Skrevet 6. juli 2003 Et sted går grensen... Hadde ikke hatt mye lyst til å på starte arbeidsdagen. _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er ikke så mye anderledes fra sykehjem, bare at der trykkes avføring utover pga bleier,og det er menneske avføring da selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2003 Eller kjelleren min ... hvor alt kom opp i vaskerommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 Godt at det så ut til å være fast i konsistensen. Verre for han som har sommerjobb på Jæren med å fange ku-skit i lufta, den kan være temmelig sprutende til tider. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2003 .. ja det er en jobb jeg ikke ville hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Jaja, elefanter er søte de, bare du ser bort i fra all dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #9 Del Skrevet 6. juli 2003 Uff og uff... Takke meg til mine hunder og de sorte posene. Det er møkkajobb nok Ikke for det, Elefantmøkkoppsamler, er det den STØRSTE møkkajobben du kan ha ? Øverst på karrierestigen mener jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja det finnes en stige for alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. juli 2003 #11 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja det finnes en stige for alt... Cita har gått på kurs, skjønner du. Der lærte vi å bruke PMI metoden. Positiv Mental Instilling Og det kurset bør være obligatorisk for en "elefantmøkkoppsamler" Det skal nemlig mye positiv innstilling til på en "dårligimagendag" Og da snakker jeg ikke om "møkkoppsamleren" med om Elefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juli 2003 ..... Det skal nemlig mye positiv innstilling til på en "dårligimagendag" : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. juli 2003 #13 Del Skrevet 9. juli 2003 Bokstavlig talt en drittjobb, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå