Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Del Skrevet 6. mars 2009 Aner ikke hvor dette innlegget passer inn, men regner med at det blir flyttet hvis det er feil sted :gjeiper: Jeg har nylig "kommet ut av det berømte skapet" som bifil, men kjenner ingen som blir med på for eksempel London Pub… Jeg har en hetro venninne som støtter meg, og helt sikkert blir med ut en tur, men jeg ønsker ikke å dra henne med på et såkalt "homo-sted". Derfor lurer jeg på om det er noen steder i Oslo hvor det er helt greit å være, enten du er hetro, homofil, lesbisk eller bifil - eller noe midt i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Del Skrevet 7. mars 2009 Gratulerer med å ha kommet ut! Er ikke helt der selv enda... På spm ditt har jeg ikke noe svar... Vanlige utesteder er vel ok for alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #3 Del Skrevet 7. mars 2009 Hehe, takk for det. Men jeg er ikke den typen som liker å gå på "vanlige" utesteder, som f.eks. de typiske sjekkestedene. Har inntrykk av at det er utrooolig mange av de i Oslo... Og lykke til - hvis du har lyst til å komme ut av skapet da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #4 Del Skrevet 7. mars 2009 Da må det vel bli et "homo sted" da... Og takk ja, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #5 Del Skrevet 7. mars 2009 Du kan jo evt spørre på gaysir.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Del Skrevet 17. mars 2009 The Villa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #7 Del Skrevet 17. mars 2009 Er ikke alle utesteder for alle legninger da? Men det er jo selvsagt litt varierende klientell etter hvor man går, nå kjenner jeg ikke Oslo så godt da. Her jeg bor er det et utested som liksom er mest for homofile, men der går det også mange heterofile (inkl meg selv). Og frekvensen av homofile/bifile er gjerne litt høyere på de mer hippe og artsy fartsy stedene enn på den brune puben eller det harry diskoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. mars 2009 #8 Del Skrevet 17. mars 2009 Elsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. mars 2009 #9 Del Skrevet 17. mars 2009 Takk for tips, skal sjekke ut de stedene på nettet Er ikke alle utesteder for alle legninger da? Selvfølgelig er alle utesteder for alle legninger - men det er kanskje noen steder hvor det er mer sannsynlig å treffe likesinnede enn de "vanlige" utestedene liksom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 17. mars 2009 #10 Del Skrevet 17. mars 2009 Elsker...Tror dette er et bra tips. Der der det i hvert fall både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #11 Del Skrevet 18. mars 2009 *brisker seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest msl Skrevet 11. april 2009 #12 Del Skrevet 11. april 2009 Aner ikke hvor dette innlegget passer inn, men regner med at det blir flyttet hvis det er feil sted :gjeiper: Jeg har nylig "kommet ut av det berømte skapet" som bifil, men kjenner ingen som blir med på for eksempel London Pub… Jeg har en hetro venninne som støtter meg, og helt sikkert blir med ut en tur, men jeg ønsker ikke å dra henne med på et såkalt "homo-sted". Derfor lurer jeg på om det er noen steder i Oslo hvor det er helt greit å være, enten du er hetro, homofil, lesbisk eller bifil - eller noe midt i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest msl Skrevet 11. april 2009 #13 Del Skrevet 11. april 2009 jeg syns det er utrolig kult at du er kommet ut av "skapet... er alt for få av oss....du kan gå akkurat hvor du vil, enten det er et "homo"sted eller ikke... vi er overalt, men vær forsiktig, det er mange uærlige eller som ikke vet hva de vil... ikke bli såret av noen som tror de er bi eller lespiske... det er mage som tror de er.... synd men det er sånn det er.... jeg vet hva jeg er men min ex visste ikke og ha ikke følt meg så ille som når jeg fikk vite det.... vær forsiktig, desverre er det på mote nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. april 2009 #14 Del Skrevet 12. april 2009 jeg syns det er utrolig kult at du er kommet ut av "skapet... er alt for få av oss....du kan gå akkurat hvor du vil, enten det er et "homo"sted eller ikke... vi er overalt, men vær forsiktig, det er mange uærlige eller som ikke vet hva de vil... ikke bli såret av noen som tror de er bi eller lespiske... det er mage som tror de er.... synd men det er sånn det er.... jeg vet hva jeg er men min ex visste ikke og ha ikke følt meg så ille som når jeg fikk vite det.... vær forsiktig, desverre er det på mote nå... Takk for svar, og gode tips. Jeg har allerede rukket å møte en jeg synes kvalifiserer til å kalles "luremus" :gjeiper: Ikke noe hyggelig når man får masse positiv respons før vedkommende plutselig "snur på flisa" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå