angie Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hei. Er det noen som har prøvd Hip Hop Abs? Hvilke erfaringer har du med det? Jeg har bestilt det nå, venter bare til det skal dumpe ned i postkassen.
kinkeline Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Aldri hørt om det før. Lyst til å forklare litt?
angie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Okey da Det er et treningsprogram hvor du lærer å danse hip hop samtidig som du trener mage, ropme og lår. Det jeg har bestilt inneholder 4-5 DVDer etc. Har kjøpt det på tvins.com
Chanel.No5 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Okey da Det er et treningsprogram hvor du lærer å danse hip hop samtidig som du trener mage, ropme og lår. Det jeg har bestilt inneholder 4-5 DVDer etc. Har kjøpt det på tvins.com Kan desverre ikke hjelpe deg, men er veldig interessert i å høre hva du synes om det når du har forsøkt DVDene
angie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal gi tilbakemelding når jeg har prøvd det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå