Smørblomsten Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt... Er ute etter enkle motiver som kan passe en stor, hvit vegg over trapp!
Telys Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 http://www.houseofwallpaper.no/default.pl?showPage=172 Har ikke handlet der selv,men ska garrantert gjøre det når vi får leilighet! Er ikke det største utvalget,men synes det dem har er velig kult!
Ciara Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Dette er ikke en norsk side, men likevel: http://www.harmonie-interieure.com
Smørblomsten Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 http://www.trendystickers.dk/ Her var d mye fint, dansk side...
Gjest Gjest_Merethe_* Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt... Er ute etter enkle motiver som kan passe en stor, hvit vegg over trapp! Det er en fantastisk norsk firma som selger masse fint og morsomt. Sjekk ut www.happylines.no
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Ikke Norsk, men produktene er å få kjøpt i enkelte nettbutikker og butikker i Norge. (Dessuten er det ofte såpass gode tilbud der at det kan lønne seg å kjøpe utomlands uansett. ) www.wallies.com
Gjest den opprinnelige Bambi Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Hei. http://www.boligfryd.no/kategori.php?kategori=20 Jeg syns Boligfryd.no har et fint utvalg av klistermerker og sjablonger. Riktignok med romantisk tekst. Jeg vet ikke om det er den type merker du er på jakt etter!
queen87 Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt... Er ute etter enkle motiver som kan passe en stor, hvit vegg over trapp! www.stiligevegger.no
Annie19 Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Ebay har massevis, og er stort sett så billige at du held deg under tollgrensa.
Marie B. Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt... Er ute etter enkle motiver som kan passe en stor, hvit vegg over trapp! Du kan også bruke et trykkeri til å lage sånne klistremerker. Fordelen er at da kan du enten velge ditt eget design eller be trykkeriet å lage noe fint for deg eller velge noe fra ferdige laget motiver.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Går det greit å fjerne disse klistremerkene når man er lei av dem uten å sette igjen rester på veggene? Leier leilighet, så må være litt forsiktige. Og kan de kun brukes på glatte overflater? Vi har vegger som består av plater som ser ut som panel, vet ikke helt hva man kaller dem. Men de er i hvertfall glatte og malte, men har sånne "riller" som gjør at det ser ut som panel. Kan man bruke disse klistremerkene på slike vegger? Og hva med fliser på baderomsveggene? Eventuelt vinduer?
Mynona Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 www.veggfolie.no Jeg har en i stua, en i dusjen og en på døra til soverommet! Har tenkt til å fjerne den ene og bytte med noe annet snart. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #13 Skrevet 4. juni 2013 Går det greit å fjerne disse klistremerkene når man er lei av dem uten å sette igjen rester på veggene? Leier leilighet, så må være litt forsiktige. Og kan de kun brukes på glatte overflater? Vi har vegger som består av plater som ser ut som panel, vet ikke helt hva man kaller dem. Men de er i hvertfall glatte og malte, men har sånne "riller" som gjør at det ser ut som panel. Kan man bruke disse klistremerkene på slike vegger? Og hva med fliser på baderomsveggene? Eventuelt vinduer? Dette lurer jeg også på. Skal snart flytte på hybel, og vil gjerne pynte opp veggene, så det minner om noe litt annet enn et rom på mentalsykehus. Regner ikke med at jeg kan henge opp så mye bilder på spiker, da det etterlater stygge merker og jeg bare leier.. Men er jo viktig at klistremerkene lar seg ta av og ikke etterlater merker. Anonym poster: 14ebefd51dbe3bea2cd621f724d298ba
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #14 Skrevet 4. juni 2013 etsy Anonym poster: 8f75bda06fa985feca42d33c488282bc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #15 Skrevet 5. juni 2013 Ingen problem å fjerne de. Vet ikke om de sitter på sånne plater, men de sitter i alle fall på malte strier. Det er jo heller ikke slett. Anonym poster: 73f92ed89dc9551b1d9a41665cd6d005
Guybrush Skrevet 5. juni 2013 #16 Skrevet 5. juni 2013 Dette lurer jeg også på. Skal snart flytte på hybel, og vil gjerne pynte opp veggene, så det minner om noe litt annet enn et rom på mentalsykehus. Regner ikke med at jeg kan henge opp så mye bilder på spiker, da det etterlater stygge merker og jeg bare leier.. Men er jo viktig at klistremerkene lar seg ta av og ikke etterlater merker. Anonym poster: 14ebefd51dbe3bea2cd621f724d298ba Avhenger av typen folie. Noe sitter stygg hardt, noe slipper lett og får eselører mensnoen sitter akkurat passe. Seriøse forhandlere ooppgir hva de har på informasjonssider.
bølla Skrevet 5. juni 2013 #17 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har brukt ei facebook side som heter Benita's veggord. Ho har mange ferdig og lager også på bestilling til fornuftige priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå