Gå til innhold

Wall stickers/Vegg-klistremerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt...

Er ute etter enkle motiver som kan passe en stor, hvit vegg over trapp!

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Merethe_*
Skrevet
Noen som kan tipse meg om nettsider som selger STORE veggklistremerker? Helst norske for å unngå toll og dyr frakt...

Det er en fantastisk norsk firma som selger masse fint og morsomt. Sjekk ut www.happylines.no

Skrevet

Ikke Norsk, men produktene er å få kjøpt i enkelte nettbutikker og butikker i Norge. (Dessuten er det ofte såpass gode tilbud der at det kan lønne seg å kjøpe utomlands uansett. )

www.wallies.com

• 1 år senere...
Skrevet

www.stiligevegger.no

Skrevet

Ebay har massevis, og er stort sett så billige at du held deg under tollgrensa.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Du kan også bruke et trykkeri til å lage sånne klistremerker. Fordelen er at da kan du enten velge ditt eget design eller be trykkeriet å lage noe fint for deg eller velge noe fra ferdige laget motiver.

AnonymBruker
Skrevet

Går det greit å fjerne disse klistremerkene når man er lei av dem uten å sette igjen rester på veggene? Leier leilighet, så må være litt forsiktige.

Og kan de kun brukes på glatte overflater? Vi har vegger som består av plater som ser ut som panel, vet ikke helt hva man kaller dem. Men de er i hvertfall glatte og malte, men har sånne "riller" som gjør at det ser ut som panel. Kan man bruke disse klistremerkene på slike vegger?

Og hva med fliser på baderomsveggene? Eventuelt vinduer?

Skrevet

www.veggfolie.no

Jeg har en i stua, en i dusjen og en på døra til soverommet! Har tenkt til å fjerne den ene og bytte med noe annet snart.

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Går det greit å fjerne disse klistremerkene når man er lei av dem uten å sette igjen rester på veggene? Leier leilighet, så må være litt forsiktige.

Og kan de kun brukes på glatte overflater? Vi har vegger som består av plater som ser ut som panel, vet ikke helt hva man kaller dem. Men de er i hvertfall glatte og malte, men har sånne "riller" som gjør at det ser ut som panel. Kan man bruke disse klistremerkene på slike vegger?

Og hva med fliser på baderomsveggene? Eventuelt vinduer?

Dette lurer jeg også på.

Skal snart flytte på hybel, og vil gjerne pynte opp veggene, så det minner om noe litt annet enn et rom på mentalsykehus. Regner ikke med at jeg kan henge opp så mye bilder på spiker, da det etterlater stygge merker og jeg bare leier..

Men er jo viktig at klistremerkene lar seg ta av og ikke etterlater merker.

Anonym poster: 14ebefd51dbe3bea2cd621f724d298ba

AnonymBruker
Skrevet

etsy

Anonym poster: 8f75bda06fa985feca42d33c488282bc

AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem å fjerne de. Vet ikke om de sitter på sånne plater, men de sitter i alle fall på malte strier. Det er jo heller ikke slett.

Anonym poster: 73f92ed89dc9551b1d9a41665cd6d005

Skrevet

Dette lurer jeg også på.

Skal snart flytte på hybel, og vil gjerne pynte opp veggene, så det minner om noe litt annet enn et rom på mentalsykehus. Regner ikke med at jeg kan henge opp så mye bilder på spiker, da det etterlater stygge merker og jeg bare leier..

Men er jo viktig at klistremerkene lar seg ta av og ikke etterlater merker.

Anonym poster: 14ebefd51dbe3bea2cd621f724d298ba

Avhenger av typen folie. Noe sitter stygg hardt, noe slipper lett og får eselører mensnoen sitter akkurat passe. Seriøse forhandlere ooppgir hva de har på informasjonssider.

Skrevet

Jeg har brukt ei facebook side som heter Benita's veggord. Ho har mange ferdig og lager også på bestilling til fornuftige priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...