Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har fått anbefalt boken "Idas dans" og lest veldig mye bra om den. Akkurat nå går jeg gjennom en tøff periode i livet og jeg er derfor ikke sikker på om det er lurt å lese denne boken akkurat nå. Jeg har en del tunge perioder og tårene kommer lett, er til tider kanskje litt deprimert. Dette er jo en veldig trist bok. Dere som har lest den, tror dere jeg bare blir tristere/mer deprimert av å lese denne nå eller kan den kanskje hjelpe meg å få litt perspektiv på livet mitt? Jeg vil uannsett lese boken en gang, men kanskje blir det en for stor følelsesmessig påkjening nå?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har fått anbefalt boken "Idas dans" og lest veldig mye bra om den. Akkurat nå går jeg gjennom en tøff periode i livet og jeg er derfor ikke sikker på om det er lurt å lese denne boken akkurat nå. Jeg har en del tunge perioder og tårene kommer lett, er til tider kanskje litt deprimert. Dette er jo en veldig trist bok. Dere som har lest den, tror dere jeg bare blir tristere/mer deprimert av å lese denne nå eller kan den kanskje hjelpe meg å få litt perspektiv på livet mitt? Jeg vil uannsett lese boken en gang, men kanskje blir det en for stor følelsesmessig påkjening nå? Jeg har nettopp lest boka. Den er jo trist da, siden det omhandler kreft, unge mennesker og det å kjempe en slik tøff kamp. Men den er veldig fin også, og jeg satt igjen med en god følelse. Noen tårer kom det faktisk, men tårer er jo sunt da:)
Caramela Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Mamma er ikke den som tyr lettest til tårene, men av denne gråt hun faktisk. Kanskje du bør la den vente litt på seg? Eller kanskje du bare har godt å gråte litt skikkelig ut!
MissStiles Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg kjøpte denne boka på mammutsalget. Nå venter den på å bli lest.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har lest boka to ganger. Boka er selvfølgelig trist siden den handler om en ung jente med leukemi, men samtidig en svært vakker skildring fylt av kjærlighet, samhold og en utrolig styrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå