Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om det er mange som leser "På skråss" i Aftenposten på lørdager. Jeg har selv lest i flere år nå, og synes det er en tragedie at det bare er en halv side nå.

Det overskygger uansett ikke det faktum at dette er muligens den morsomste, fineste, mest fortvilende og ikke minst viktigeste siden i norske aviser.

Til dere som ikke leser, velkommen som ny leser i morgen, nest siste side i reise-bilaget til Aftenposten lørdag)

Edit: omformulering

Endret av Snill
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jens_*
Skrevet
Lurer på om det er mange som leser "På skråss" i Aftenposten på lørdager. Jeg har selv lest i flere år nå, og synes det er en tragedie at det bare er en halv side nå.

Det overskygger uansett ikke det faktum at dette er muligens den morsomste, fineste, mest fortvilende og ikke minst viktigeste siden i norske aviser.

Til dere som ikke leser, velkommen som ny leser i morgen, nest siste side i reise-bilaget til Aftenposten i morgen)

Æh, nei. Men Afposten har veldig bra fredagsbilag, da!

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Til dere som ikke leser, velkommen som ny leser i morgen, nest siste side i reise-bilaget til Aftenposten i morgen)

Ja, det gjør jeg. Og når jeg får barn har jeg planer om å lese høyt hver lørdag. Det er også trist at det ikke er mer plass:/ Mener at det er gitt ut bøker også.

Anbefales virkelig.

Skrevet
Æh, nei. Men Afposten har veldig bra fredagsbilag, da!

Absolutt...og ikke glem "Innsikt" (månedsmagasin) heller.

Skrevet
Ja, det gjør jeg. Og når jeg får barn har jeg planer om å lese høyt hver lørdag. Det er også trist at det ikke er mer plass:/ Mener at det er gitt ut bøker også.

Anbefales virkelig.

Vet det er gitt ut bøker, og har de på to-do-listen min. Kommer faktisk en database på nett med alle innleggene også, men jeg er usikker på om jeg støtter det. Er liksom noe spesielt med å ha innleggene på trykk, gjerne der innholdet er preget av tiden på året. Det blir på en måte upersonlig på nett synes jeg.

Uansett, skal definitivt lese den siden så lenge den eksisterer, med eller uten barn :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Herre, Simon Flem Devold! Han hadde jeg nesten glemt! Nå må jeg bare skryte litt, jeg ble jo intervjua der engang. Med bilde og alt! Husker ikke om det var i På Skråss eller om det var en annen spalte han hadde fast den gangen; legger ved artikkelen som jeg tok vare på.

post-23869-1239497441_thumb.jpg

Endret av alCaldazar
Skrevet
Herre, Simon Flem Devold! Han hadde jeg nesten glemt! Nå må jeg bare skryte litt, jeg ble jo intervjua der engang. Med bilde og alt! Husker ikke om det var i På Skråss eller om det var en annen spalte han hadde fast den gangen; legger ved artikkelen som jeg tok vare på.

Hehe, søt artikkel :)

Skrevet
jeg ble jo intervjua der engang. Med bilde og alt! Husker ikke om det var i På Skråss eller om det var en annen spalte han hadde fast den gangen; legger ved artikkelen som jeg tok vare på.

Artig å se slike gamle artikler, men samtidig må jeg nok skuffe deg, for den er ikke fra På skråss. På skråss har utelukkende vært en side der barns (og noen ganger voksnes) brev blir trykt, og ikke et sted for intervju og artikler.

Uansett et fint bidrag det her, og det får meg i grunn til å tenke på det som m a n g e voksne skriver inn og sier, nemlig at På skråss er den viktigeste siden i norske aviser. Støttes 100% - bare så synd spalteplassen er halvvert pga finanskrisen.

Skrevet

Selvsagt leser jeg "På Skråss" i Aftenposten! Har gjort det i alle år.

Hvor er Simon Flem Devold? Det er han som forbindes med "På Skråss".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...