Gjest Fiolen Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Noen som kan anbefale meg en flyende kajal/eyeliner som er enten brun eller svart, tynn pensel, holder lenge? Håper på svar! :D
Gjest Filolen Skrevet 7. juli 2003 #2 Skrevet 7. juli 2003 Ingen av dere som har en eyeliner dere er fornøyd med...? :-? Da må det være mye dårlig på markedet :blunke:
Loco Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 Jeg bruker for øyeblikket Nivea Beautè, Eye liner intense. Den har en tynn pensel og holder ganske godt, men er ikke vannfast. Jeg har tidligere brukt Isa Dora, den har en tynn filtspiss, ikke pensel. De er like gode, men det er litt uvant i begynnelsen når man bytter fra filt til pensel. Jeg har prøvd dyrere merker, men synes ikke kvaliteten er noe bedre enn disse to.
Cita Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 InkLiner fra Oriflame er knallgod, og har en syltynn "filtspiss" Fås kun i sort.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Jeg liker Chanel sin. Den er meget lett å legge, og fargen blir ikke så "skarp". Når den legges er det som den glir på av seg selv Adina M.
Junebug Skrevet 9. juli 2003 #7 Skrevet 9. juli 2003 Jeg er veldig fornøyd med Marberts flytende eyeliner. Den er veldig holdbar og lett å legge.
Gjest the imp Skrevet 9. juli 2003 #9 Skrevet 9. juli 2003 InkLiner fra Oriflame er knallgod, og har en syltynn "filtspiss" Fås kun i sort. hvor får man tak i Oriflame-produkter?
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #10 Skrevet 9. juli 2003 Bruker Kanebo sin - kjempefin. Selger de Kanebo i parfymerier? Estetique? Er spissen skikkelig tynn? Har de den i mørk brun? Pris? Sorry alle spm men har lyst til å prøve Kanebo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå