Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg ligger ikke i kontakt listen til vedkommende, men når jeg klikker på navnet så ser jeg fremdeles bildet av vekommende. Er man blokkert da? Er så ekstremt nysgjerrig Tusen takk for alle svar
Gjest Krynkel Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hvis du skaffer deg chatteklienten Pidgin, kan du se hvem som har blokkert deg, hvem som fremdeles har deg på listen, osv.
LukaFrost Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan klarer du å se om noen har blokkert deg?
Gjest Løve66 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=385295&hl=
Pialill Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Hvis du skaffer deg chatteklienten Pidgin, kan du se hvem som har blokkert deg, hvem som fremdeles har deg på listen, osv. jeg brukte en sånn en gang, og da fikk alle de på kontaktlisten min mail om at jeg hadde gjort det... pinlig...
Gjest Krynkel Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan klarer du å se om noen har blokkert deg? Med Pidgin lar du bare pekeren hvile over navn/nick, og da kommer det opp en liten boks der står om du er på deres liste, blokkert, osv.
LukaFrost Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan klarer du å se om noen har blokkert deg? I boksen som kommer står det: Kallenavn Status Har du <--- Denne skjønte jeg ikke helt. Blokkert <--- Denne forteller hvem jeg har blokkert.
Gjest Krynkel Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvordan klarer du å se om noen har blokkert deg? I boksen som kommer står det: Kallenavn Status Har du <--- Denne skjønte jeg ikke helt. Blokkert <--- Denne forteller hvem jeg har blokkert. Har ikke Pidgin på PCen jeg sitter ved nå, men står det ikke "Har deg"? Som i at kontakten også har meg på sin liste? Og Blokkert - forteller hvem som har blokkert deg, ikke hvem du har blokkert, slik du tolker det? Endret 8. mars 2009 av Krynkel
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Har ikke Pidgin på PCen jeg sitter ved nå, men står det ikke "Har deg"? Som i at kontakten også har meg på sin liste? Og Blokkert - forteller hvem som har blokkert deg, ikke hvem du har blokkert, slik du tolker det? Den er litt misvisende, men det er om du har blokkert kontakten eller ikke. Det er ikke mulig å se om andre har blokkert deg. Microsoft hadde et hull i tidligere versjoner for mange herrens år siden, men det hullet er nå tettet.
Gjest Løve66 Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan klarer du å se om noen har blokkert deg? I boksen som kommer står det: Kallenavn Status Har du <--- Denne skjønte jeg ikke helt. Blokkert <--- Denne forteller hvem jeg har blokkert. Det sto egentlig i linken til den andre tråden lenger opp her. Du kan ikke se om noen har blokkert deg (med mindre man bruker f.eks. Pidgin som nevnt over her - som jeg selv ikke kjenner til), vedk. vil bare se ut som alltid frakoblet i din oversikt over kontakter (hvis du fortsatt har vedk. som kontakt). Mao; er det en kontakt du ikke har sett tilkoblet på månedsvis er det kanskje grunn til å tro at vedk. har blokka deg.
Gjest Miley Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Dersom du bruker Mercury kan du sjekke hvem som har blokkert deg eller ikke.
Gjest Krynkel Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Den er litt misvisende, men det er om du har blokkert kontakten eller ikke. Det er ikke mulig å se om andre har blokkert deg. Microsoft hadde et hull i tidligere versjoner for mange herrens år siden, men det hullet er nå tettet. Det var rart. Jeg har nemlig en kontakt på MSN som jeg da tilsynelatende har blokkert når jeg bruker Pidgin, men ikke når jeg bruker original MSN-klient? Siden kontakten ikke er blokkert i MSN, tolket jeg Pidgin-klienten dithen at det var denne kontakten som hadde blokkert meg. Vel, vel, det var ikke meningen å villede noen, men pga. denne nevnte kontakten min tolket jeg det slik.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #13 Skrevet 8. mars 2009 Jeg bruker aMSN (vet ikke hva som er forskjellen på det og vanlig msn), og jeg kan se hvem av mine kontakter som ikke har meg på sin liste ved å holde musepekeren over nicket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå