Gjest Fiolen Skrevet 6. juli 2003 #1 Skrevet 6. juli 2003 Hvor får jeg kjøpt en slik Y-formet plastdings til å sette tanntråd på? Ser så mye lettere ut med en sånn.. Apoteket? Koster det mye?
Chiquita Skrevet 6. juli 2003 #2 Skrevet 6. juli 2003 jeg har sett at de har de på flere dagligvareforretninger. Men i allefall Apotekene vil jeg tro har det, ja. Pris vet jeg desverre ikke noe om.
Gjest care Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Anbefaler XYLIFLOSS, trandtrådbeholder med tanntråd :blunke:
Gjest Fiolen Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Tusen takk for svaret! Da er det bare å lete neste gang jeg er i butikken. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #5 Skrevet 6. juli 2003 Jeg kan ikke huske å ha sett det i noen matbutikk før, men om du er i en stor en, kan det jo tenkes at det finnes der. Jeg har kjøpt min på apoteket. Så der får du uansett tak i det.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2003 #6 Skrevet 6. juli 2003 Har prøvd slik, har trangr tenner. Jeg begynte å blø mye lettere pga ikke like lett å kontrollere kraften du drar tråden ned med, ei heller stramheten.
mowgli Skrevet 7. juli 2003 #7 Skrevet 7. juli 2003 Har det ikke kommet en ny fra Jordan nå? Som det er mye reklame for med teksten: Noen er oftere i syden enn mellom tennene (eller noe...) Er sikkert å få tak i dagligvarebutikkene
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #8 Skrevet 7. juli 2003 Jeg så noe slik på den lokale Spar-butikken på lørdag. Den ene pakken inneholdt en holder og 5-10 tanntrådhoder, mens den andre pakken innholdt 20-30 refillhoder. Hilsen Lille meg
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 Får dem på dagligvare. Kjøpte meg en her om dagen og den er innmari praktisk! Suz :D
Gjest Madley Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 Den er innmari praktisk, men den er veldig dyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå