Gjest Mann på 43 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Mange påstår at det ikke er likestilling og kanskje vil det aldri bli det. Kan det bli reel likestillingen når kvinner flest seksuelt gjerne ser at mannen tar styringen? Hvorfor ønsker så få kvinner å ta styringen? Hva kommer det av at kvinner i mye mindre grad skiller sex og følelser enn menn? Selv har jeg en stor drøm om å bli dominert av en kvinne. Dvs at jeg ønsker ikke å snu rollene på hjemmefronten men på sexfronten kunne jeg godt tenke meg virkelig å snu rollene. Jeg drømmer om å måtte legge meg over en kvinnes fang med buksene nede på anklene. Jeg drømmer om å måtte slikke en kvinnes føtter og gjøre hva annet hun ønsker. Kanskje bli tvunget til å først å slikke henne så kanskje å suge en annen mann? Uansett tør jeg ikke foreslå dette for min kjære, da jeg i hennes øyne vil miste litt av min maskulinitet. Da jeg var singel forsøkte jeg også å oppnå dette, men klarte ikke finne noen som ville ta styringen. Er det noe genetisk eller er dette tillærte roller vi har tatt på oss?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Mange påstår at det ikke er likestilling og kanskje vil det aldri bli det. Kan det bli reel likestillingen når kvinner flest seksuelt gjerne ser at mannen tar styringen? Hvorfor ønsker så få kvinner å ta styringen? Hva kommer det av at kvinner i mye mindre grad skiller sex og følelser enn menn? Selv har jeg en stor drøm om å bli dominert av en kvinne. Dvs at jeg ønsker ikke å snu rollene på hjemmefronten men på sexfronten kunne jeg godt tenke meg virkelig å snu rollene. Jeg drømmer om å måtte legge meg over en kvinnes fang med buksene nede på anklene. Jeg drømmer om å måtte slikke en kvinnes føtter og gjøre hva annet hun ønsker. Kanskje bli tvunget til å først å slikke henne så kanskje å suge en annen mann? Uansett tør jeg ikke foreslå dette for min kjære, da jeg i hennes øyne vil miste litt av min maskulinitet. Da jeg var singel forsøkte jeg også å oppnå dette, men klarte ikke finne noen som ville ta styringen. Er det noe genetisk eller er dette tillærte roller vi har tatt på oss? Jeg tror dette går på mennesketyper ikke nødvendigvis mann/kvinne.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror dette går på mennesketyper ikke nødvendigvis mann/kvinne. Det er forde kvinner enda ikke er helt frigjordte angående sin egen sexualitet . Det finnes fortsatt kvinner som føler litt flauhet eller skam over egne sexuelle behov OG sterk sjenanse også den dag i dag . Gutter er aldri flaue over å være kåte, nyte sex eller ha orgasme slik at noen andre ser på ( eks partneren ) - hvorfor skal jenter være det da ? Har noe med at gutters sexualitet har vært mer akseptert og okey - enn kvinners opp igjennom historien .Som helst skal holdes skult for omverden . Kåte kvinner ble brent på bålet og beskyldt for hekseri langt tilbake i historien - forsøk på å drive ut djevelen ? Hva var det ? Sexualiteten dems ...? . Kvinners sexualitet ble jo ansett som livsfarlig ? Men ikke mennenes . Merkelig . Og det å bli trakasert ETTER eks ONS og kalt for ludder , hore osv av menn - gjør jo ikke tingene bedre eller bli baksnakket om at man er helt VILL I SENGA ... ikke så kult for den som blir utlevert .Kvinner blir den dag i dag trakasert og baksnakket av MENN om de har uforpliktende sex osv . Er nok mennene som er livredd kvinners sexualitet egentlig .Forde de skal ha kontroll på kjerringa . Er menn som er årsaken mye til at kvinner fortsatt føler skam over egen sexualitet og gjerne vil holde den litt skjult . Er kunn innenfor ekteskap en kvinne kan ha sex uten skam og tøyle seg osv . Men ikke når hun er singel ? Da blir det fort snakk om henne . ÆSJ - er IKKE LIKESTILLING . Bare tull .
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Sant nok du over, jeg tør aldri å ha sex med en mann jeg treffer fordi de snakker stygt om deg / utleverer deg til andre. Hva er det som feiler slike egentlig, er jo stygt gjort..de må ha ett elendig selv bilde.
Gjest Gutt92 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Sant nok du over, jeg tør aldri å ha sex med en mann jeg treffer fordi de snakker stygt om deg / utleverer deg til andre. Hva er det som feiler slike egentlig, er jo stygt gjort..de må ha ett elendig selv bilde. Helt enig i det, men kvinner er da virkelig ikke noe bedre enn menn når det gjelder å utlevere/baksnakke personer de har hatt sex med. Endret 6. mars 2009 av Gutt92
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Helt enig i det, men kvinner er da virkelig ikke noe bedre enn menn når det gjelder å utlevere/baksnakke personer de har hatt sex med. Latterlig uansett hvem som driver på slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå