Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et problem å få gredd håret til vesla på 3 år. Smerteterskelen er nok ikke den høyeste, men jeg begynner å vurdere en kortkort sveis hvis vi ikke får bukt med tuggene. Synes ikke Natusan sin er særlig effektiv. Er det noen som har et tips om en god spray som selges på Lookfantastic?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke om den selges på lookfantastic, men giovanni har en utrolig god en.

Husker ikke helt hva den kostet, for jeg handlet litt forskjelling på iherb og brukte en rabattkode. Skal jeg gjette, 50 kr med porto og minus rabatten?

Skrevet

Prøv å kjemme håret hennes når hun dusjer/bader, etter at balsamen har fått virke en stund (altså når det er balsam i håret). Bruk en kam med store tagger. Så får du i alle fall ut flokene, og da blir det vel bedre å børste seinere. Vil forresten anbefale en "paddle brush" Denne fikk også mange gode kommentarer :)

Har desverre ingen balsamspray- forslag.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har tatt den tomme balsamsprayflaska og fylt på etter den blei tom med ein blanding av vatn og vanleg balsam. Det funkar greit det!

Skrevet

Har ikke prøvd selv, men har hørt at denne skal være god. Den er beregnet på barn. :)

Skrevet

Liker Sebastian Laminates detangle milk (eller noe i den dur) veldig godt!!

Skrevet

Kan du ikke kjøpe en balsamspray du kan bruke selv også?

Jeg bruker Joico sin K-pack. Fungerer veldig godt i eget hår, og ikke minst i mine barns hår.

Skrevet

Tusen takk for forslag. Prøver kanskje MOP først. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...