Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 jeg skal være avlaster for et barn, så nå trenger jeg mange ideer for hva jeg kan gjøre sammen med henne. alle gode forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 17. april 2002 #2 Del Skrevet 17. april 2002 Kommer vel litt ann på alderen hennes?Og hvor i landet du bor?Har hun interesser?Glad i dyr?Liker å bevege seg i naturen? Komunen har sikkert en oversikt over museèr og andre ting som er tilgjengelig-evt.når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. april 2002 #3 Del Skrevet 17. april 2002 Hei. Har selv vært avlaster i flere år. det viktigste er ikke alltid og finne på noe, men og ta henne inn i familien. det er jo mange grunner til at barn trenger avlaster. psykisk? fysisk? familieforhold? se det ann, og finn ut ting sammen med henne. ikke stress, med aktiviteter, gå turer, i svømmehall kino. osv. Lykke til!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå