Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve meg på forhåndssalget til Michael Jackson-konserten hvis jeg er heldig nok til å få tilgang.

Men er forhåndssalg-billetter som regel dårlige plasser? Eller er det sånn ca det samme som vanlige billetter?

Jeg vurderer å prøve meg på begge dagene, forhåndssalget og det vanlige salget, bare for å doble sjansene for bra plasser.

Videoannonse
Annonse
Gjest MissBella
Skrevet

Jeg skal også prøve meg på dette. Jeg satte meg på den mailinglisten så håper det kommer info der.

Skrevet

Imorgen begynner forsalget!!! Noen flere som skal prøve å få tak i billetter?

Skrevet
Imorgen begynner forsalget!!! Noen flere som skal prøve å få tak i billetter?

Jeg sitter klar som en elg.

Skrevet
Jeg sitter klar som en elg.

Me too :gjeiper:

Skrevet

Any luck?

Jeg fikk billetter FØR salget starta! kvart på eller noe! Sprøtt!

Skrevet

Har dere fått tak i?

Jeg sitter fortsatt og venter på at søkemotoren på Ticketmaster skal lete seg ferdig, men frykter at jeg er litt sent ute nå. Sitti snart 30 min..

Skrevet
Any luck?

Lucky you!!!!!! :)

Skrevet
Any luck?

HVA??? Jeg blir kasta ut hele tiden..

Skrevet
HVA??? Jeg blir kasta ut hele tiden..

Ja, de fleste blir visst det :(

Jeg var heldigere enn jeg burde ha lov til å være, tror jeg. Satt og kikket på ticketmaster, "dumdidum, inn og se hva som skjer med MJ... dumdidum... der var han ja... *trykke og kikke*... øh, jeg har 4 billetter".

Skrevet

Jeg blir ikke kastet ut, men den står bare og jobber. Kan det være ett bedre tegn enn å bli kastet ut? *håper*

Skrevet
Ja, de fleste blir visst det :(

Jeg var heldigere enn jeg burde ha lov til å være, tror jeg. Satt og kikket på ticketmaster, "dumdidum, inn og se hva som skjer med MJ... dumdidum... der var han ja... *trykke og kikke*... øh, jeg har 4 billetter".

Nå har jeg fått holdt av billetter men kommer ikke videre når jeg skal trykke inn sånn pin-kode.

Skrevet
Nå har jeg fått holdt av billetter men kommer ikke videre når jeg skal trykke inn sånn pin-kode.

oi! du har vel bare noen få minutter på deg å fikse deg også. Du har pinkode vel?

Skrevet
oi! du har vel bare noen få minutter på deg å fikse deg også. Du har pinkode vel?

Ja jeg har pin-kode klart men hele siden var ikke lastet ned så det var ingen steder å skrive den inn. Og nå måtte jeg begynne på nytt.

Skrevet

Jeg hadde 4 billetter, men så klarte ikke siden og koble seg ordnetlig opp til banken min, så de forsvant ut av hånda mi..

Fy F%/%..

Nå er jeg sint nå!! :frustrert:

Skrevet
Jeg hadde 4 billetter, men så klarte ikke siden og koble seg ordnetlig opp til banken min, så de forsvant ut av hånda mi..

Fy F%/%..

Nå er jeg sint nå!! :frustrert:

Samme skjedde meg!!!

Skrevet
Samme skjedde meg!!!

Det skulle ikke vært lov. Helt utrolig!!! :(

Skrevet
Det skulle ikke vært lov. Helt utrolig!!! :(

Nå står jeg på nytt i kø. Men etter å ha stilt meg i kø igjen, så fikk jeg vite at de billettene jeg ville ha, var utsolgt. Så nå står jeg på nytt i kø for en annen priskategori.

Skrevet
Nå står jeg på nytt i kø. Men etter å ha stilt meg i kø igjen, så fikk jeg vite at de billettene jeg ville ha, var utsolgt. Så nå står jeg på nytt i kø for en annen priskategori.

Det samme gjelder meg.. Fikk vite i stad (etter å ha stått i kø i nesten 30 min) at billettene på datoen jeg prøvde var utsolgt.

Skrevet
Det samme gjelder meg.. Fikk vite i stad (etter å ha stått i kø i nesten 30 min) at billettene på datoen jeg prøvde var utsolgt.

Hvilken dato skal du ha?

Hvilke billetter er best? Floor level, 1.level eller 4.level?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...