Haris Pilton Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal prøve meg på forhåndssalget til Michael Jackson-konserten hvis jeg er heldig nok til å få tilgang. Men er forhåndssalg-billetter som regel dårlige plasser? Eller er det sånn ca det samme som vanlige billetter? Jeg vurderer å prøve meg på begge dagene, forhåndssalget og det vanlige salget, bare for å doble sjansene for bra plasser.
Gjest MissBella Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal også prøve meg på dette. Jeg satte meg på den mailinglisten så håper det kommer info der.
MissStiles Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Imorgen begynner forsalget!!! Noen flere som skal prøve å få tak i billetter?
Haris Pilton Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 Imorgen begynner forsalget!!! Noen flere som skal prøve å få tak i billetter? Jeg sitter klar som en elg.
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg sitter klar som en elg. Me too :gjeiper:
Haris Pilton Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 Any luck? Jeg fikk billetter FØR salget starta! kvart på eller noe! Sprøtt!
yoga Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Har dere fått tak i? Jeg sitter fortsatt og venter på at søkemotoren på Ticketmaster skal lete seg ferdig, men frykter at jeg er litt sent ute nå. Sitti snart 30 min..
yoga Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Any luck? Jeg fikk billetter FØR salget starta! kvart på eller noe! Sprøtt! Lucky you!!!!!!
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Any luck? Jeg fikk billetter FØR salget starta! kvart på eller noe! Sprøtt! HVA??? Jeg blir kasta ut hele tiden..
Haris Pilton Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2009 HVA??? Jeg blir kasta ut hele tiden.. Ja, de fleste blir visst det Jeg var heldigere enn jeg burde ha lov til å være, tror jeg. Satt og kikket på ticketmaster, "dumdidum, inn og se hva som skjer med MJ... dumdidum... der var han ja... *trykke og kikke*... øh, jeg har 4 billetter".
yoga Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Jeg blir ikke kastet ut, men den står bare og jobber. Kan det være ett bedre tegn enn å bli kastet ut? *håper*
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Ja, de fleste blir visst det Jeg var heldigere enn jeg burde ha lov til å være, tror jeg. Satt og kikket på ticketmaster, "dumdidum, inn og se hva som skjer med MJ... dumdidum... der var han ja... *trykke og kikke*... øh, jeg har 4 billetter". Nå har jeg fått holdt av billetter men kommer ikke videre når jeg skal trykke inn sånn pin-kode.
Haris Pilton Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. mars 2009 Nå har jeg fått holdt av billetter men kommer ikke videre når jeg skal trykke inn sånn pin-kode. oi! du har vel bare noen få minutter på deg å fikse deg også. Du har pinkode vel?
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 oi! du har vel bare noen få minutter på deg å fikse deg også. Du har pinkode vel? Ja jeg har pin-kode klart men hele siden var ikke lastet ned så det var ingen steder å skrive den inn. Og nå måtte jeg begynne på nytt.
yoga Skrevet 11. mars 2009 #15 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde 4 billetter, men så klarte ikke siden og koble seg ordnetlig opp til banken min, så de forsvant ut av hånda mi.. Fy F%/%.. Nå er jeg sint nå!!
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #16 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde 4 billetter, men så klarte ikke siden og koble seg ordnetlig opp til banken min, så de forsvant ut av hånda mi.. Fy F%/%.. Nå er jeg sint nå!! Samme skjedde meg!!!
yoga Skrevet 11. mars 2009 #17 Skrevet 11. mars 2009 Samme skjedde meg!!! Det skulle ikke vært lov. Helt utrolig!!!
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #18 Skrevet 11. mars 2009 Det skulle ikke vært lov. Helt utrolig!!! Nå står jeg på nytt i kø. Men etter å ha stilt meg i kø igjen, så fikk jeg vite at de billettene jeg ville ha, var utsolgt. Så nå står jeg på nytt i kø for en annen priskategori.
yoga Skrevet 11. mars 2009 #19 Skrevet 11. mars 2009 Nå står jeg på nytt i kø. Men etter å ha stilt meg i kø igjen, så fikk jeg vite at de billettene jeg ville ha, var utsolgt. Så nå står jeg på nytt i kø for en annen priskategori. Det samme gjelder meg.. Fikk vite i stad (etter å ha stått i kø i nesten 30 min) at billettene på datoen jeg prøvde var utsolgt.
MissStiles Skrevet 11. mars 2009 #20 Skrevet 11. mars 2009 Det samme gjelder meg.. Fikk vite i stad (etter å ha stått i kø i nesten 30 min) at billettene på datoen jeg prøvde var utsolgt. Hvilken dato skal du ha? Hvilke billetter er best? Floor level, 1.level eller 4.level?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå