Gå til innhold

Utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en "grense" for hvor lenge før, og hvor nærme bryllupet utdrikkingslaget kan holdes?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Finnes det en "grense" for hvor lenge før, og hvor nærme bryllupet utdrikkingslaget kan holdes?

Det finnes ingen faste grenser nei.

Men det er dumt å holde utdrikningslag før invitasjonene er sendt ut (kanskje lurt å vente til etter svardato også...). Helga før er ABSOLUTT siste sjanse, jeg hadde nekta å drikke hvis jeg ble dratt med på fest 2 dager før bryllupet.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes 3 helgen før bryllupet er siste sjanse!

Så får man litt tid til å ta seg inn igjen og gjøre klar de siste detaljene, sånn at det ikke blir noe stress!

Og ev blåmerker fra dagens aktiviteter går over i Normal hudfarge igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

2 uker før synes jeg er helt greit. Skal man drive ekstremsport eller paintball eller noe annet som trolig vil gi blåmerker legg inn en uke til.

Hvor lenge før vil vel komme litt ann på. Jeg vet om flere som har giftet seg f.eks. i slutten av august hvor utdrikningslaget har vært i begynnelsen av juni. Det er ikke alltid like lett å arrangere utdrikningslaget midt i sommerferien, for da er det gjerne mange som er bortreist.

Jeg arrangerte selv for en venninne for to år siden, og for å få med flest mulig endte jeg opp med to alternativer, enten 9 uker i forveien eller helgen før. Vi gikk da for helgen 9 uker i forveien. Litt vel tidlig kanskje, men bedre det, slik at mange kan være med og hun virkelig ble tatt på sengen enn å holde det 4 uker før når bare halvparten kan være med.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes 3 helgen før bryllupet er siste sjanse!

Så får man litt tid til å ta seg inn igjen og gjøre klar de siste detaljene, sånn at det ikke blir noe stress!

Og ev blåmerker fra dagens aktiviteter går over i Normal hudfarge igjen!

Wohoo, jeg er glad jeg ikke arrangerer så svært bryllup at jeg ikke kan henge med venninnene en hel dag og kveld 2-3-4 uker før bryllupet :)

Skrevet

Jeg tenker 3-4 uker før bryllupet er jo greit.. Ikke senere enn det i hvert fall.

Skrevet

Senest helgen før bryllupet og tidligst etter at invitasjonene er sendt synes jeg.

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Kos å se deg Amadea! Dette her vet jo du alt om;)

Skrevet

Jeg ville IKKE hatt det helgen før bryllupet. Minimum to uker før mener jeg...

Skrevet
Takk for svar alle sammen!

Kos å se deg Amadea! Dette her vet jo du alt om;)

I like måte! :) Spennende med utdrikningslag. Jeg driver og planlegger et par stykker selv nå.

Jeg kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg hadde utdrikningslag helgen før jeg giftet meg og det var kjempegøy og koselig! For å si det sånn, hvis du ikke har hatt det enda da så regner du jo med at det kommer og setter av tid til det. :) Jeg hadde ett i mars også (giftet meg i august, dette var pga forskjellige vennegjenger og store avstander), så jeg har opplved det også, og det var også bra! :)

Skrevet

Kunne aldri falle meg inn å ha det ett par uker før. En mnd må være greit.

Skrevet

Skal ha utdrikningslag 1 eller 2 uker før bryllupet. Pleier som regel å ta meg inn igjen etter et par dager, så jeg ser ikke for meg at det skulle være noe problem :) Tenker nok vi skal få det fint i bryllupet uansett. Har fått unnagjort mye + at lokalet/cateringen ordner veldig mye. Evt. blåmerker får heller fotografen retusjere bort - evt. frisøren sminke bort :D Kjenner forloveren såpass godt at jeg vet at jeg slipper å møte opp i bryllupet med orange spraytan og 1mm piggsveis og parykk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...