Gjest Gjest_Karin_* Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har et skal fra Ikea med glassdører, og sliter skikkelig med å få de rene. Det blir uansett skjolder og de ser ikke ut i lyset. Hva bruker dere får å få glasset på slike dører skikkelig rene?? Lurer også på hva dere bruker på LCD-tv'en når skjermen har fingermerker?
Ms.Blaise Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Er det helt vanlige glassdører? I så fall bruker jeg jif vindusvask og en microfiberklut. Går over med en helt tørr klut om det er noen småflekker igjen til slutt. På Lcd-sjermen bruker jeg kun en fuktig klut (også microfiber). Synes microfiberkluter er et must!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Har et skal fra Ikea med glassdører, og sliter skikkelig med å få de rene. Det blir uansett skjolder og de ser ikke ut i lyset. Hva bruker dere får å få glasset på slike dører skikkelig rene?? Lurer også på hva dere bruker på LCD-tv'en når skjermen har fingermerker? Det er det simpleste billigste glass. Antagelig tynt også? Har det selv. Til bedre kvalitet til bedre å gjøre rent. Jeg bruker avis og blåjif
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Spray blir ofte skjoldete, det holder jeg meg unna. Før brukte jeg silikol vask (stavet det riktig nå?). Men så forsøkte jeg Jif vindusvask, liten blå flaske, og den er veldig god. På LCD skjerm må du aldri bruke vaskemidler, det ødelegger skermen. Kjøp microfiberklut, og bruk litt vann om du må. Jeg er også tilhenger av swiffer støvtørker for å fjerne støv fra flatskjermen, og forsåvidt andre elektriske dupetitter som er støvmagneter i stua.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Spray blir ofte skjoldete, det holder jeg meg unna. Før brukte jeg silikol vask (stavet det riktig nå?). Men så forsøkte jeg Jif vindusvask, liten blå flaske, og den er veldig god. På LCD skjerm må du aldri bruke vaskemidler, det ødelegger skermen. Kjøp microfiberklut, og bruk litt vann om du må. Jeg er også tilhenger av swiffer støvtørker for å fjerne støv fra flatskjermen, og forsåvidt andre elektriske dupetitter som er støvmagneter i stua. støvmagneter? hva er det?
Trillrund Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 støvmagneter? hva er det? PS3 er iallefall en støvmagnet....
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 støvmagneter? hva er det? PS3 er allerede nevnt TV, harddiskopptaker, dekoderen, stereoanlegget, PC'er og så videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå