Gå til innhold

Sminke på dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kie_*
Skrevet

Jeg har søkt litt i forumet her, men finner ikke svar på akkurat dette (mulig jeg ikke leter bra nok, men da kan dere kanskje hjelpe meg finne riktig tråd?)...

Er det noen som vet om/har noen tips til dyktig make-up/sminkør i Trondheim? Trenger ikke være tilknyttet bedrift, så lenge vedkommende likevel er dyktig. Navn/bedriftsnavn mottas med stooor takk! Vi gifter oss om tre mnd, så nå begynner panikken å ta meg...

Hva omtrent er normalt å betale for å få lagt sminke?

Takk for hjelp

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet
Jeg har søkt litt i forumet her, men finner ikke svar på akkurat dette (mulig jeg ikke leter bra nok, men da kan dere kanskje hjelpe meg finne riktig tråd?)...

Er det noen som vet om/har noen tips til dyktig make-up/sminkør i Trondheim? Trenger ikke være tilknyttet bedrift, så lenge vedkommende likevel er dyktig. Navn/bedriftsnavn mottas med stooor takk! Vi gifter oss om tre mnd, så nå begynner panikken å ta meg...

Takk for hjelp

heisann!

det er mange flinke. Hørt de ved bentes er flinke ( nede ved munkegata) ligger rett ved frisørsalong også så alt kan gjøres der. De har visst opplegg for bruder.Ellers er det en del stylister som tar seg av sminke etc. Ofte har frisører noen som sminker også, men ikke alle er skolerte innenfor det. Makeupstore i trondheimtorg tar og sminker til bryllupet de også og de er ganske proffe.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for hjelp

Anbefaler deg ikke å få lagt sminke hos frisøren i alle fall - de har som oftest bare kursing, mens sminkører har faglig utdanning. Men ser jo at du ber om tips til sminkør, så :) har ingen tips for trondheim, men kanskje du kan sjekke etter uteksaminerte fra H2 akademiet eller en fagskole?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg har også hørt at de på Bentes og H20 hudpleie er flinke. Ellers så kan du jo høre med de på makeupstore på Trondheim torg? :)

Gjest Gjest
Skrevet

3 måneder? Panikk? Jepp, nå har jeg panikk også! :jepp:

Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg valgte Wang Cappelen på Solsiden, de er både frisører og stylister - og var veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...