Gå til innhold

Sex/abort

Fremhevede innlegg

Gjest Gina C
Skrevet

Jeg tok abort for litt over to uker siden, da satt de p-sprøyte på meg samtidig (min første sprøyte)

Hadde blødninger og mørk utflod den første uken og det leste jeg på et skriv jeg fikk at er helt normalt.

Det ga seg, men nå har jeg begynt å få blødninger (friskt blod) under og etter samleie. Har bare hatt samleie to ganger fordi jeg ikke skulle har sex de to første ukene etter aborten.

Kan det ha noe med aborten å gjøre eller tror dere det kommer av at jeg har begynt på p-sprøyta?

Itillegg til disse blødningene har jeg brunaktig utflod innimellom.

Er det forresten normalt å ha litt vondt i skjeden etter en abort når jeg har samleie? Kjennes ganske øm ut der inne når han er inne i meg spesielt hvis han har den langt inne. Har ikke kjent noe slikt før aborten.

Noen som har tatt abort og kjent slik ømhet/litt smerter i skjeden under sex? Hvo lang tid tok det i tilfelle før det ble normalt igjen?

Setter veldig stor pris på svar.

Klem fra Gina C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri selv tatt abort, men fikk du ikke en slags gjennomgang av symptomer som kunne oppstå etterpå?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, jo jeg fikk det, men de sa ingenting ang sex bortsett fra at jeg ikke skulle ha det på to uker.

Skrevet

Jeg har vært gjennom en abort selv (kirurgisk), og fikk beskjed om å vente med sex i minst 2 uker. Jeg råder deg til å ta en liten pause...tror du kanskje du startet litt tidlig, og at livmoren ikke har leget seg selv fullstendig ennå. Kan være lurt med en uke eller to til ;)

Småblødninger er vanlig etter første p-sprøyten.

Gjest Gina C
Skrevet

Tusen takk for svaret Dragsund. Venter en stund med sex jeg, så får jeg håpe det hjelper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...