Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hadde en diskusjon med dama mi nettopp når det kommer til det å ha sex under mensen. Teamet har også vært oppe hjemme hos oss tidligere, hvor jeg har vært såvidt ærlig og sagt at jeg ikke har sansen for å ha sex midt under mens-peroden. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men klarer bare ikke å tenne når det er blod. Dama mener derimot at blod er det mest naturlige som er og skjønner overhodet ikke at jeg ikke vil ha sex under mensen. Hun har behov for sex under mensen, noe jeg også har selvfølgelig, men jeg klarer ikke samleie under perioden. Nå nylig foreslo hun at hvis jeg ikke ville ha samleie med henne under mensen, kunne jeg bruke dildo på henne. For meg blir det veldig rart å ligge å kjøre en dildo inn og ut av henne, når jeg ikke er tent. Føles helt merkelig noe jeg ga uttrykk for. Da fikk jeg til svar at jeg også bare kunne glemme å få sex under mensen (runking, oralsex) hvis jeg ikke ga noe tilbake. Var totalt urettferdig at hun skulle gi meg noe under menstruasjonen, hvis ikke hun fikk noe tilbake. Ble en skikkelig ufin diskusjon som jeg godt kunne være foruten. Konklusjonen fra henne i sinne var at hun skulle skaffe seg vibrator, som kunne tilfredsstille henne under denne perioden, mens jeg fikk klare meg på egenhånd og også tilfredsstille meg selv. Hva er folks oppfatninger rundt dette? Trenger svar.
Gjest KateW Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har ikke noe mot det under forutsetning at han tenner på meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å hatt sex med noen som syns jeg var ekkel... (Som du indirekte sier at sex med mens er) Har jeg vondt, og det blør masse, så har jeg ikke lyst. Samtidig så er orgasmer den veste smertelindring for meg når jeg har mens. Men det kan jeg oppnå med fingring, uten å klatte for mye med blodet... Dildo hadde jeg syns var litt ugunstig, tror jeg.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Uansett hvor kåt man måtte være under mensen, jeg blir faktisk veldig kåt, så får man bare lære seg å akseptere at blod ikke er det mest tennende som finnes her i verden. Så det blir for dumt om hun forlanger at du skal pule eller slikke henne mens blodet strømmer på. Men fingre henne rundt og på fitta kan du vel gjøre, leke med klitoris, uten å fingerpule henne liksom? Det må vel kunne gå ann? Da kan dere jo ha håndsex begge to. Har full forståelse at hun ikke vil tilfredsstille deg disse dagene, for hvor morro er det når man er sprekkferdig av kåthet og man tilfredsstiller partneren og ikke får noe selv? Da blir man jo bare frustrert. Nei, her måbegge parter vise litt forståelse.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hadde en diskusjon med dama mi nettopp når det kommer til det å ha sex under mensen. Teamet har også vært oppe hjemme hos oss tidligere, hvor jeg har vært såvidt ærlig og sagt at jeg ikke har sansen for å ha sex midt under mens-peroden. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men klarer bare ikke å tenne når det er blod. Dama mener derimot at blod er det mest naturlige som er og skjønner overhodet ikke at jeg ikke vil ha sex under mensen. Hun har behov for sex under mensen, noe jeg også har selvfølgelig, men jeg klarer ikke samleie under perioden. Nå nylig foreslo hun at hvis jeg ikke ville ha samleie med henne under mensen, kunne jeg bruke dildo på henne. For meg blir det veldig rart å ligge å kjøre en dildo inn og ut av henne, når jeg ikke er tent. Føles helt merkelig noe jeg ga uttrykk for. Da fikk jeg til svar at jeg også bare kunne glemme å få sex under mensen (runking, oralsex) hvis jeg ikke ga noe tilbake. Var totalt urettferdig at hun skulle gi meg noe under menstruasjonen, hvis ikke hun fikk noe tilbake. Ble en skikkelig ufin diskusjon som jeg godt kunne være foruten. Konklusjonen fra henne i sinne var at hun skulle skaffe seg vibrator, som kunne tilfredsstille henne under denne perioden, mens jeg fikk klare meg på egenhånd og også tilfredsstille meg selv. Hva er folks oppfatninger rundt dette? Trenger svar. Skjønner deg ganske godt jeg. Når jeg har mensen, er kåtheten på sitt verste, men er ikke så mye å gjøre med det. Men jeg tar gjerne hånden fatt på mannen jeg. Følesen av å være kåt er jo deilig og man får til de grader igjen når uka er omme.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Skjønner deg ganske godt jeg. Når jeg har mensen, er kåtheten på sitt verste, men er ikke så mye å gjøre med det. Men jeg tar gjerne hånden fatt på mannen jeg. Følesen av å være kåt er jo deilig og man får til de grader igjen når uka er omme. For meg virker det som at damer er veldig delte på dette området. Noen synes det er greit å gi mannen en omgang uten at de selv får noe tilbake under mensen, mens andre igjen synes det er uaktuelt å gi noe hvis man ikke får noe tilbake. Gjenspeiler sannsynligvis personlighetene til de det er snakk om også på andre områder.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Skjønner deg ganske godt jeg. Når jeg har mensen, er kåtheten på sitt verste, men er ikke så mye å gjøre med det. Men jeg tar gjerne hånden fatt på mannen jeg. Følesen av å være kåt er jo deilig og man får til de grader igjen når uka er omme. Selvølgelig hjelper jeg gutten litt når det røyner på under den verste perioden under menstruasjonen. Ihvertfall hvis man er skikkelig glad i den man er sammen med. Skjønner også at gutter ikke blir overopphisset av blod.
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Hadde en diskusjon med dama mi nettopp når det kommer til det å ha sex under mensen. Teamet har også vært oppe hjemme hos oss tidligere, hvor jeg har vært såvidt ærlig og sagt at jeg ikke har sansen for å ha sex midt under mens-peroden. Vet ikke hvorfor jeg er sånn, men klarer bare ikke å tenne når det er blod. Dama mener derimot at blod er det mest naturlige som er og skjønner overhodet ikke at jeg ikke vil ha sex under mensen. Hun har behov for sex under mensen, noe jeg også har selvfølgelig, men jeg klarer ikke samleie under perioden. Nå nylig foreslo hun at hvis jeg ikke ville ha samleie med henne under mensen, kunne jeg bruke dildo på henne. For meg blir det veldig rart å ligge å kjøre en dildo inn og ut av henne, når jeg ikke er tent. Føles helt merkelig noe jeg ga uttrykk for. Da fikk jeg til svar at jeg også bare kunne glemme å få sex under mensen (runking, oralsex) hvis jeg ikke ga noe tilbake. Var totalt urettferdig at hun skulle gi meg noe under menstruasjonen, hvis ikke hun fikk noe tilbake. Ble en skikkelig ufin diskusjon som jeg godt kunne være foruten. Konklusjonen fra henne i sinne var at hun skulle skaffe seg vibrator, som kunne tilfredsstille henne under denne perioden, mens jeg fikk klare meg på egenhånd og også tilfredsstille meg selv. Hva er folks oppfatninger rundt dette? Trenger svar. Virker som at dama di er veldig opptatt av sine egne behov.
Teriyaki Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Dama di må lære seg å respektere dine personlige grenser, samtidig som at du ikke har rett til å forvente at hun skal suge/ronke deg når hun har mensen. Kjæresten min vil heller ikke ha sex under mensen, og det er greit det. Nå har jeg forøvrig bare sånn 3,5 dager med mensen da, så mange dagene er det ikke. Tror forøvrig det kommer av at jeg trener flere ganger i uken. Det var etter at jeg begynte med det, at den gikk fra fem dager til bare tre og en halv. Uansett, jeg pleier av og til å gi han oralsex under mensen, det varierer egentlig veldig. Noen ganger har han '"tørke" sammen med meg, mens andre ganger ikke. Dette er virkelig ikke noe å lage en stor sak ut av. Man må respektere hverandres grenser, det er viktig.
Dyregod Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Jeg blir veldig kåt under mensen... Men kjæresten min syns det er ekkelt med mensen (bare noen snakker om mensen blir han kvalm) så da vil jeg absolutt ikke ha sex med han i denne perioden, vil jo at han skal bli tent og ikke omvendt... Jeg pleier å gi han et par blowjobs denne uka med mensen også gir han meg litt ekstra når jeg er ferdig med mensen.. Syns det er helt greit=) MEnsen varer jo ikke så lenge... Hvis kjæresten min ikke hadde hatt noe imot det tror jeg ikke jeg ville kjørt brannbil uansett, syns det blir litt flaut og grisete... Har ikke noe spesielle råd til deg da, men... Du kan jo si du skal gi henne litt ekstra når mensen er ferdig, hvis hun kan gi deg litt under mensen?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Problemet blir jo at dette begynner å bli en følelsesmessig greie. Vet jo at det ikke er uvanlig at jenter gir noe uten å få noe tilbake under mensen, så hvorfor nekter dama mi det samme? Er hun ikke tilstrekkelig glad i meg? Slik føles det ihvertfall. Fatter ikke at hun skal nekte å gi, og kun tenke egen behov når hun vet jeg ikke er veldig glad i blod. Hadde hun vært ekstremt glad i meg, hadde hun jo ikke tenkt slik.
Morgause Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Vet jo at det ikke er uvanlig at jenter gir noe uten å få noe tilbake under mensen, så hvorfor nekter dama mi det samme? Det er ikke uvanlig, nei, men ei heller er det unormalt at noen jenter ikke vil gi og gi uten å få noe tilbake. Det er jo bare menneskelig igrunn. Personlig så orker jeg ikke å være en slags tjenestemaskin bare fordi jeg har mensen. Det forekommer aldri noen perioder hvor han tilfredsstiller meg uten å få noe tilbake en uke av gangen, så hvorfor skal det være annerledes for meg? Dere kan jo eventuelt gjøre en avtale om at hun gir deg det du vil ha når hun har mensen og uken etterpå bytter dere. Det er du vel villig til? Eller er du ikke tilstrekkelig glad i henne?
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 Selv har jeg liten sexlyst under mens, og jeg har ingen problemer med å gi uten å få i den perioden. Men jeg kan faktisk skjønne at kjæresten din som er så kåt under mens ville bli veldig frustrert av å tilfredstille deg for så å ligge helt utilfredsstilt tilbake. Jeg er litt usikker på hvorfor du mener hun skal respektere dine ønsker, samtidig som du surmuler over at hun ikke vil oppfylle dine lønsker mot sin vilje? Det må vel være greit at dere begge klarer dere selv i den perioden om dere ellers har et fint sexliv?
#Angel# Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 Skjønner at dette er vanskelig for deg. Hos oss så hender det nok fleire ganger når eg har mensen at eg hjelper min kjære uten å få noke igjen for det. Men det er fordi eg elsker å sjå gutten min komme, og vil gjere det godt for han. Men på slutten av perioden, når verste delen av blodet er vekke så hjelper han meg gjerne og. Det er viktig å ha respekt for kvarandre, vi er alle forskjellige. Synes ho viser lite respekt for deg og dine meiningar, og må sei meg enig med andre; prøv å komme fram til eit kompromiss som begge kan leve med.
MarianneE Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Beklager,men her i huset hører ikke mensen og sex sammen.
Gjest Miley Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Problemet blir jo at dette begynner å bli en følelsesmessig greie. Vet jo at det ikke er uvanlig at jenter gir noe uten å få noe tilbake under mensen, så hvorfor nekter dama mi det samme? Er hun ikke tilstrekkelig glad i meg? Slik føles det ihvertfall. Fatter ikke at hun skal nekte å gi, og kun tenke egen behov når hun vet jeg ikke er veldig glad i blod. Hadde hun vært ekstremt glad i meg, hadde hun jo ikke tenkt slik. Hadde du vært ekstremt glad i henne hadde ikke du vært så helsikkens opptatt av deg selv.
Caramela Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 Frustrerende at jeg skal bli så ufattelig kåt under mensen! Likevel ønsker verken jeg eller typen å ha samleie akkurat da, men det skjer at vi onanerer hverandre i det minste. Jeg gir han spesielt mange BJ's denne perioden - hvorfor? Jo, fordi jeg er så kåt at jeg kan ikke ligge unna Nå får jo jeg masse ut av å gi BJ også, så har ikke noe spesielt behov for å få noe tilbake, men såklart, får jeg, så er det pluss i boka og kryss i taket
Vaarin Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Enig med mange her! Tror ikke det er så mange som tenner på mensblod gitt, og du kan jo faktisk la være å se på det? Ferskt blod lukter ingenting. Hva med sex i dusjen? Nå nylig foreslo hun at hvis jeg ikke ville ha samleie med henne under mensen, kunne jeg bruke dildo på henne. For meg blir det veldig rart å ligge å kjøre en dildo inn og ut av henne, når jeg ikke er tent. Føles helt merkelig noe jeg ga uttrykk for. Synes dessuten forslaget hennes er supert, og du er vrang Hun har i hvert fall prøvd å komme med en løsning, og om du bytter ut dildoen med en vibrator og kun bruker den utvendig så blir det ikke så mye søl heller. Sett i en tampong hvis hun blør mye. Kjæresten min har null problemer med å ha sex når jeg har mensen (dusjer før og etterpå), men det hender også at jeg bare suger eller runker ham - sexlivet er akkurat sånn som når jeg ikke har mensen mao.
Gjest Kavring Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 (...) Men jeg kan faktisk skjønne at kjæresten din som er så kåt under mens ville bli veldig frustrert av å tilfredstille deg for så å ligge helt utilfredsstilt tilbake. Jeg er litt usikker på hvorfor du mener hun skal respektere dine ønsker, samtidig som du surmuler over at hun ikke vil oppfylle dine lønsker mot sin vilje? (...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå